۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
دریافت نوبت تعویض پلاک توسط کافه لیوم

دریافت نوبت تعویض پلاک توسط کافه لیوم

در سال‌های گذشته افراد برای تعویض پلاک موتور سیکلت یا خودرو، باید به مرکز مورد نظر در شهر خود مراجعه می‌کردند.

بازار: در سال‌های گذشته افراد برای تعویض پلاک موتور سیکلت یا خودرو، باید به مرکز مورد نظر در شهر خود مراجعه می‌کردند. برای همین امر می‌بایست در صف‌های طولانی برای تعویض پلاک منتظر می‌ماندند که در نهایت علاوه بر طاقت فرسا بودن این پروسه، زمان زیادی از آن‌ها تلف می‌شد؛ اما امروزه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا برای کاهش مراجعه نسبت به دریافت نوبت تعویض پلاک، نوبت دهی اینترنتی را امکان راه اندازی کرده است. در نتیجه افراد می‌توانند به راحتی نوبت تعویض پلاک خود را دریافت نمایند.

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت نوبت تعویض پلاک می‌توانید اطلاعات و مدارک را با کارشناسان کافی نت آنلاین کافه لیوم به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید با ارسال پیام به شماره ۰۹۰۵۱۰۲۱۰۳۶ به صورت غیرحضوری از طریق واتساپ، تلگرام، سروش، روبیکا، بله و ایتا با کارشناسان در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت https://cafelium.ir/ مراجعه کنید.

نحوه ورود به سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

سامانه نوبت دهی دریافت تعویض پلاک به تازگی راه اندازی شده که متقاضیان می‌توانند برای موتور سیکلت، خودرو، خودروهای سنگین و نیمه سنگین تعویض پلاک را انجام دهند. برای ورود به سامانه نوبت دهی تعویض پلاک، باید به سایت www.nobatdehi.epolice.ir مراجعه نمایید. کافیست این سایت را در مرورگر گوگل سرچ کنید تا به راحتی وارد آن شوید.

دریافت نوبت تعویض پلاک توسط کافه لیوم

ثبت نام در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک به افراد این امکان را می‌دهد تا در زمان مشخص به مراکز نوبت دهی تعویض پلاک مراجعه کرده و در زمان کوتاه آن را دریافت کنند. برای این موضوع، کاربران باید در ابتدا در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک ثبت نام نمایند. برای ثبت نام در مرحله اول وارد سایت www.nobatdehi.epolice.ir می‌شوید؛ سپس روی ثبت نام کاربران کلیک کرده که در ادامه صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید شماره همراه خود را وارد کنید. پس از آن عبارت داخل کادر را وارد کرده و بعد روی دکمه عضویت (سبز رنگ) کلیک فرمایید.

در مرحله دوم یک کد تایید ۵ رقمی به شماره تلفن همراه شما ارسال می‌گردد. سپس کد ۵ رقمی را در قسمت مربوطه وارد کنید و بعد روی دکمه ارسال (سبز رنگ) کلیک نمایید. مجدداً صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که کافیست اطلاعات شناسنامه خود مانند نام و نام خانوداگی و تابعیت را وارد نموده و بعد از انتخاب رمز عبور، روی دکمه تکمیل عضویت (سبز رنگ) کلیک نمایید.

راهنما دریافت نوبت در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

کاربران پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک، می‌بایست برای دریافت نوبت دهی مراحلی را پشت سر بگذارند. این مراحل شامل موارد زیر می‌شوند.

  1. کاربران در ابتدا باید به سامانه نوبت دهی تعویض پلاک مراجعه کنند و سپس دکمه ورود را انتخاب نمایند.
  2. در مرحله دوم افراد باید شماره همراه و رمز عبوری که انتخاب کرده‌اند را همراه با کد امنیتی وارد نمایند. سپس روی گزینه ورود (رنگ سبز) کلیک کنند.
  3. در این مرحله افراد وارد حساب کاربری خود شده که می‌بایست روی گزینه صفحه نخست کلیک کنند و سپس وارد بخش نوبت دهی تعویض پلاک شوند.
  4. در صفحه جدید متقاضیان باید نوع وسیله نقلیه، نوع خدمتی که قصد اخذ نوبت برای انجام آن را دارند، نام شهر و نام استان را انتخاب کنند و سپس روی گزینه جست‌وجو کلیک نمایند.
  5. در صفحه جدید افراد می‌بایست برای دریافت نوبت دهی تعویض پلاک به صورت اینترنتی، یکی از گزینه‌های دریافت نوبت را انتخاب و کلیک نمایند.
  6. در این مرحله مجدداً از افراد درخواست می‌شود که نوع خدمت خود را انتخاب کرده و سپس تیک مربوطه را فعال سازند.
  7. در این مرحله افراد باید تاریخی را برای حضور به مرکز تعویض انتخاب کنند که برای آن‌ها مناسب است.
  8. پس از تاریخ، نوبت به انتخاب ساعت می‌رسد.
  9. پس از انتخاب نوع وسیله متقاضیان و شماره پلاک، روی گزینه ثبت نوبت کلیک نمایند.

دریافت نوبت تعویض پلاک توسط کافه لیوم

سخن پایانی

برای دریافت نوبت تعویض پلاک به صورت اینترنتی باید به سامانه نوبت دهی تعویض پلاک مراجعه نمایید. برای دریافت آن ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس مراحلی را برای دریافت نوبت تعویض پلاک پشت سر بگذارید تا زمان آن برای شما مشخص شود. برای ثبت نام حتماً به نوع وسیله نقلیه، استانی که در آن سکونت دارید و زمان نوبت دهی توجه لازم را داشته باشید. شما می‌توانید برای انجام هرچه سریع‌تر و راحت‌تر این کار، مدارک و اطلاعات خود را برای کارشناسان کافی نت آنلاین کافه لیوم ارسال فرمایید.

کد خبر: ۲۷۱٬۲۶۶

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha