۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
۴ پروژه سرمایه گذاری توسط ۲ هلدینگ در مازندران اجرا می شود
معاون استاندار مازندران:

۴ پروژه سرمایه گذاری توسط ۲ هلدینگ در مازندران اجرا می شود

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: دو هلدینگ بزرگ برای اجرای چهار پروژه سرمایه گذاری در استان ورود پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور عصر دوشنبه در نشست با هلدینگ سرمایه گذاری کشاورزی در سالن معاونت اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به ورود هلدینگ های بزرگ برای سرمایه گذاری در استان اظهار داشت: دو هلدینگ بزرگ شامل فردوس پارس وابسته به بنیاد مستضعفان و هلدینگ آتیه صبا در حوزه های مختلف از جمله دامداری، گردشگری و اقتصادی در استان سرمایه گذاری می کنند.

وی دامداری شیری ۱۰ هزار راسی و دامداری پنج هزار راسی پروار بندی را از جمله زمینه های سرمایه گذاری برشمرد و گفت: هلدینگ آتیه صبا نیز دو پروژه سرمایه گذرای بزرگ را در استان اجرا می کند.

وی گفت: پروژه ایجاد کارخانه خمیر کاغذ از کاه و کلش و پروژه گردشگری قائمشهر توسط هلدینگ آتیه صبا اجرا می شود که طرح گردشگری برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد می کند.

خیریان پور میزان سرمایه گذاری برای پروژه گردشگری قائمشهر را هفت هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: کارخانه خمیر کاغذ نیز در سمیرغ راه اندازی می شود.

معاونهماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از شناسایی چهار هزار هکتار زمین برای توسعه زراعت چوب در استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح شش میلیون اصله نهال تولید خواهد شد.

کد خبر: ۲۶٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha