۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
دو طرح ملی بازار سرمایه در مازندران رونمایی می شود
رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت کشور:

دو طرح ملی بازار سرمایه در مازندران رونمایی می شود

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: دو طرح ملی بازار سرمایه با حضور رئیس سازمان بورس در استان مازندران رونمایی می شود.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به این که تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان از هفته آتی شروع می شود، افزود: سامانه ای در این زمینه طراحی شد و در حال بررسی و آزمایش این سامانه هستیم.

وی با بیان این که هفته جاری رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به مازندران سفر می کند، افزود: همایش ملی سرمایه گذاری برای تسهیل پذیرش و ورود واحدهای اقتصادی استان به بورس، تامین مالی طرح‌ های سرمایه‌ گذاری و زیرساختی استان با ابزارهای نوین، عرضه محصولات استراتژیک استان در بورس کالا و تامین مواد اولیه، افزایش سواد مالی، توسعه فرهنگ سهامداری و تبیین مزیت‌ ها و کارایی تامین مالی واحدهای اقتصادی از بازار سرمایه برگزار می شود.

وی گفت: در سفر دو روزه عشقی رئیس سازمان بورس و هیات همراه به استان؛ بازدید واحدهای اقتصادی مستعد پذیرش در بازار سرمایه، برگزاری نمایشگاه جانبی بورس و تامین مالی با حضور نهادهای مالی استان و اجرای پنل‌ های تخصصی چهار گانه در حوزه‌ های تامین مالی واحدهای اقتصادی، شرکت‌ های دانش بنیان، بورس کالا و انرژی و پروژه‌ های شهری و شهرداری‌ ها برنامه‌ ریزی شده است.

توکلی با اشاره به این که ۹ شرکت استان در بازار سرمایه پذیرش شدند، گفت: پنج شرکت نیز در مرحله ورد و پذیرش در بورس هستند.

کد خبر: ۲۵۲٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha