۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
۳۷۰ واحد مسکن ویژه محرومین در اسلامشهر احداث می شود
فرماندار اسلامشهر:

۳۷۰ واحد مسکن ویژه محرومین در اسلامشهر احداث می شود

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر گفت: جهت احداث ۳۷۰ واحد مسکن ویژه محرومین در اسلامشهر زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع از پلاک ۴۵ اصلی اسلامشهر در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مسعود مرسلپور عصر دوشنبه در جلسه شورای عمومی مسکن و شهرسازی شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: اقدامات لازم توسط دستگاههای ذیربط در حال انجام است تا انشااله در دهه مبارک فجر کلنگ زنی آغاز و اجرای دو طرح مسکن محرومین و اقدام ملی تامین مسکن در شهرستان کلنگ زنی شود.

مرسلپور افزود: دو قطعه زمین ۳هکتاری در واوان و ۴هکتاری موسوم به اراضی امین پژوهش بعنوان زمینهای اجرای طرح اقدام ملی تامین مسکن مد نظر قرار گرفته و تا پایان هفته جاری اداره راه و شهرسازی نسبت به موارد پیشنهادی از جمله افزایش تراکم و سطح اشغال را برای سیر و ادامه پروژه اعم از صدور پروانه و... به شهرداری اسلامشهر ارسال خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری اسلامشهر نیز ظرف مدت یک هفته نسبت به بررسی اجرای پروژه اقدام کرده و نتیجه را به فرمانداری اعلام می کند بیان داشت: در راستای احداث ۳۷۰ واحد مسکن ویژه محرومین نیز زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع از پلاک ۴۵ اصلی اسلامشهر در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۲٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha