۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
دانلود سریال نیوکمپ قسمت ۱ و ۲ رایگان و با لینک مستقیم

دانلود سریال نیوکمپ قسمت ۱ و ۲ رایگان و با لینک مستقیم

نیوکمپ سریال جدید نمایش خانگی برای دانلود قرار گرفت.قسمت اول سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی میباشد با بازی اکبر عبدی،حامد آهنگی،فرزاد فرزین و ... است.

بازار: نیوکمپ سریال جدید نمایش خانگی برای دانلود قرار گرفت.قسمت اول سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی میباشد با بازی اکبر عبدی،حامد آهنگی،فرزاد فرزین و ... است.

کارگردان: منوچهر هادی

تهیه کننده: زینب تقوایی

درباره سریال نیوکمپ

سریال نمایش خانگی نیوکمپ به احتمال زیاد تا هفته آینده از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. فیلمنامه این سریال را بابک کایدان براساس طرحی از بهرام افشاری به نگارش درآورده است. این سریال ابتدا قرار بود توسط کمال تبریزی ساخته شود، اما طولانی شدن مراحل پیش تولید موجب شد تا سرمایه گذار تصمیم به تغییر کارگردان بگیرد.

خلاصه داستان سریال

داستان یک خانواده است که بر سر مشکلی، دچار بحران مالی بزرگ شده‌اند. پسر خانواده، برای حل این بحران و جور کردن پول مورد نیاز، از طریق سایت شرط‌بندی، روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد. در طول این بازی ۹۰ دقیقه‌ای همه چیز خوب و طبق خواسته آن‌ها پیش می‌رود و نتایج امیدوارکننده است، تا زمانی‌که در دقیقه ۹۱ بازی، لیونل مسی، به دروازه ایران گل می‌زند و بازی را از حالت مساوی خارج می‌کند. پس از این گل مسی، اوضاع به هم می‌ریزد و ماجراهای جدیدی آغاز می‌شود.

معرفی بازیگران سریال

حامد آهنگی، فرزاد فرزین، ایمان صفا، حسن معجونی، اکبر عبدی، بهشاد شریفیان بهاره افشاری، لیلا اوتادی، حمید گودرزی، گیتی قاسمی، لادن ژاوه وند و ملیکا شریفی نیا از بازیگران این سریال هستند.

برای دانلود سریال نیوکمپ روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال نیوکمپ

معرفی سریال قهوه ترک

سریال «قهوه ترک» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته به‌زودی منتشر خواهد شد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است. اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

دانلود سریال نیوکمپ قسمت ۱ و ۲ رایگان و با لینک مستقیم

خلاصه داستان سریال

می شنوی؟ نبایدم بشنوی! چون کسی اجازه نداده که این صدا به گوشت برسه! چرا؟ چوت تریجح میدن پرنده توی قفس بمونه تا از دیدن صورت غم انگیزش لذت ببرن! اما نه! من هر طور که شده از این قفس بیرون میام و خودمو نجات میدم، من پرواز می خوام! حتی اگه همه جلومو بگیرن از هر راهی که بشه پرواز می کنم. کلی آرزو دارم که هر شب چشمامو بستم و خوابشو دیدم.

بازیگران سریال

حامد بهداد، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، سارا رسول زاده، پیام احمدی نیا و بهاره کیان افشار بازیگران مطرح این سریال می‌باشند.

برای دانلود سریال قهوه ترک روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال قهوه ترک

معرفی سریال سیاه چاله

سریالی کمدی، درام، خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید خانی در شبکه نمایش خانگی محصول سال ۱۴۰۲ است؛ فیلمنامه سریال سیاه چاله را نیز محمدعلی حسینی و پوریا شجاعی به صورت مشترک، به نگارش درآورده‌اند؛ قسمت اول سریال سیاه‌چاله به کارگردانی حسین نمازی روز جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ منتشر شد؛ این سریال قصه زندگی مردی به نام جمشید را به تصویر می‌کشد که در شصت سالگی درگیر بیکاری و اجاره‌نشینی است.

دانلود سریال نیوکمپ قسمت ۱ و ۲ رایگان و با لینک مستقیم

خلاصه داستان سریال

سیاه چاله داستان فردی به نام جمشید را روایت می‌کند که در شصت سالگی درگیر بیکاری و اجاره‌نشینی است.در شرایطی که جمشید بل اجبار راهی خانه پدری در خارج از شهر شده، از ماجرایی مطلع می‌شود که تصور می‌کند زندگی خانواده را بهبود خواهد بخشید ولی اقدام او تمام اعضای خانواده را وارد چاله‌ای بزرگ‌تر می‌کند…

بازیگران سریال

حسن پورشیرازی، ژاله صامتی، مهران احمدی، شهره سلطانی، الناز حبیبی، مجید نوروزی، بهرنگ علوی، سعید عطاییان، مهرناز افلاکیان، آیان یاربیگی، صفر محمدی، سعید نعمتی، ایمان برات پور، میثم رازفر، رحمان تقی پور، با حضور رضا بهبودی، عباس جمشیدی فر، غلامرضا نیکخواه و با هنرمندی بیوک میرزایی در «سیاه چاله» ایفای نقش می‌کنند.

برای دانلود سریال سیاه چاله روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال سیاه چاله

کد خبر: ۲۱۸٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha