۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان

مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان

علاقه‌مندان مهاجرت تحصیلی می‌دانند که رسیدن به سطح زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش، یکی از مهم‌ترین چالش‌های این مسیر به‌حساب می‌آید.

به گزارش بازار، علاقه‌مندان مهاجرت تحصیلی می‌دانند که رسیدن به سطح زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش، یکی از مهم‌ترین چالش‌های این مسیر به‌حساب می‌آید. معمولا دانشگاه‌های خارجی برای صدور پذیرش، از شما مدرک زبان سطح B۲ می‌خواهند. اما جالب است بدانید که بعضی از کشورها مثل فرانسه و اسپانیا امکان این را فراهم کرده‌اند که بدون مدرک زبان پذیرش و ویزای تحصیلی بگیرید. در ادامه راه های مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان را بررسی می‌کنیم. 

سطح زبان مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی

در حال حاضر دانشگاه‌های سراسر جهان به افرادی پذیرش می‌دهند که به سطح B۲ رسیده باشند. سطح B۲ برای زبان‌ها و آزمون‌های مختلف برابر با نمره متفاوتی است. برای مثال اگر بخواهید با مدرک تافل مهاجرت کنید، سطح B۲ معادل نمره ۷۲ تا ۹۴ از این آزمون است. سطح B۲ در آزمون آیلتس معادل است با نمره‌ای بین ۵/۵ تا ۶. در جدول زیر سطح B۲ ‌آزمون‌های مختلف را مشاهده می‌کنید. 

images_1680977034_6431ac8ab3797.png

آزمون

سطح B۲

تافل

۷۲-۹۴

آیلتس 

۵/۵-۶

PTE

۵۹-۷۵

TEF

CLB ۶-۷

مهاجرت تحصیلی به فرانسه بدون مدرک زبان

فرانسه در راستای تسهیل مسیر مهاجرت تحصیلی و جذب افراد مستعد خارجی، امکان مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. در این روش شما ابتدا وارد یکی از کالج‌های فرانسه شده و دوره زبان فرانسوی را می‌گذرانید. جالب است بدانید حین گذراندن دوره زبان فرانسوی، شما ویزای تحصیلی خواهید داشت و از تمام تسهیلات دانشجویی در فرانسه بهره‌مند می‌شوید. به عبارت دیگر می‌توان گفت برای مهاجرت تحصیلی به فرانسه، اگر شهریه دوره زبان را بپردازید، دیگر نیازی به ارائه مدرک زبان نیست. شما می‌توانید در خاک فرانسه زبان این کشور را یاد بگیرید و بلافاصله پس از پایان دوره زبان وارد دانشگاه شوید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اخذ پذیرش تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان کلیک کنید. 

مهاجرت تحصیلی به اسپانیا بدون مدرک زبان

اسپانیا یکی از زیباترین کشورهای اروپایی برای زندگی و یکی از ایده‌آل‌ترین مقصدها برای تحصیل است. جالب است بدانید هزینه‌های زندگی در اسپانیا ۱۲۳ درصد کمتر از هزینه‌های زندگی در کانادا است. این یعنی شما می‌توانید تحصیل و زندگی ارزان را در اسپانیا تجربه کنید. در کنار تمام این مزایا، اسپانیا امکان مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان را برای شما فراهم کرده است. در واقع دانشگاه‌های این کشور برای صدور پذیرش، شرط مدرک زبان ندارند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌های مربوطه و ارائه سوابق تحصیلی، پذیرش و ویزای تحصیلی اسپانیا را دریافت کنید. 

ما مسیر مهاجرت تحصیلی به اسپانیا را برای شما ساده‌تر می‌کنیم و برای پیدا کردن دانشگاه، نوشتن رزومه، مکاتبه و اخد پذیرش و ویزا کنار شماییم. برای اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا با سیم آخر کلیک کنید. 

سایر راه‌های مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان

شما می‌توانید با اخذ پذیرش و ویزای مشروط، مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان را تجربه کنید. در این روش شما متعهد می‌شوید مدتی بعد از ورود به کشور مقصد، سطح زبان خود را به سطح مورد نیاز (معمولا B۲) برسانید. البته ما این روش را به شما توصیه نمی‌کنیم. چرا که در زمان صدور ویزا معمولا با مشکل مواجه می‌شوید و لازم است دلایل محکمی برای نداشتن مدرک زبان ارائه کنید. 

مهاجرت تحصیلی با نمره زبان پایین

اگر مدرک زبان دارید اما سطح آن با سطح مورد نیاز دانشگاه‌های خارجی هم‌خوانی ندارد، جای نگرانی نیست. اولا اینکه نمره زبان بالا معمولا برای اخذ پذیرش دانشگاه‌های برتر است. شما می‌توانید دانشگاه‌هایی با رنکینگ پایین‌تر انتخاب کرده و نمره زبان پایین‌تری ارائه کنید. ما در سیم آخر شرایط شما را بررسی می‌کنیم و با توجه به سوابق تحصیلی و نمره زبانتان، مناسب‌ترین دانشگاه را به شما پیشنهاد خواهیم داد. 

بالا بردن سطح زبان در کمترین زمان

با کلاس‌های فشرده و خصوصی آکادمی سیم‌آخر می‌توانید در کمترین زمان، سطح زبان خود را به سطح لازم برای مهاجرت برسانید. ما در آکادمی سیم آخر برای زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و فرانسوی کلاس برگزار می‌کنیم و با ما می‌توانید این زبان‌ها را از مبتدی تا پیشرفته بیاموزید. علاوه بر این ما در آکادمی سیم‌آخر کلاس‌های ویژه آزمون آیلتس، تافل، GRE، آیمت و سایر آزمون‌های بین‌المللی را برگزار می‌کنیم. تعیین زمان و میزان فشردگی کلاس کاملا با شما است.

کد خبر: ۲۱۵٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha