۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
آموزش زبان آلمانی a۱

آموزش زبان آلمانی a۱

آموزش زبان آلمانی a۱ سطح پایه ای در یادگیری این زبان می باشد. در این سطح تمام اصول پایه ای این زبان آموزش داده می شود.

بازار: آموزش زبان آلمانی سطح پایه ای در یادگیری این زبان می باشد. در این سطح تمام اصول پایه ای این زبان آموزش داده می شود. در آموزشگاه زبان ملل زبان ها به صورت کاملا اصولی و تحت نظارت اساتید بسیار با تجربه تدریس خواهد شد. آموزش زبان آلمانی از پایه نیز از برنامه‌ های بسیار پر طرفدار این موسسه می باشد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید از طریق سایت با ما در ارتباط باشید. سوالات خود را با ما در میان بگذارید. در ادامه اصول آموزش زبان آلمانی را با هم مرور می کنیم.

یادگیری زبان آلمانی سطح a۱

همان گونه که گفته شد سطح a۱ در برنامه آموزشی زبان آلمانی، اولین گام برای این کار به شمار می رود. زبان آموزان در این سطح که سطح پایه به حساب می آید، حروف الفبا، اعداد، لغات، ضمایر، صرف فعل و زمان حال کامل را یاد می گیرند. اتمام این دوره تغییراتی را در این افراد به وجود می آورد و می توانند متن کوتاه بنویسند. همچنین این توانایی را دارند که درباره شغل های مختلف صحبت کنند و نظر خود را بفرمایند.

نکته مهم این است که این سطح بسیار مهم است چرا که پایه یادگیری زبان آلمانی می باشد. اصولا باید گفت که آموزش زبان آلمانی از پایه برای افرادی که قصد دارند به کشور آلمان یا کشورهای آلمانی زبان مثل اتریش و سوئیس دارند، مهاجرت نمایند بسیار مورد نیاز و کاربردی می باشد. اما فراموش نکنید که برای موفقیت در این مسیر و رسیدن‌ به سطوح بالا در این زبان، حتما باید سطح a۱ را بگذرانند. بنابراین گفتنی است که آموزش زبان آلمانی a۱ در اولویت قرار دارد و همه افراد باید این سطح را بگذرانند.

البته این نکته را نیز بگوییم که آموزش در این سطح بسیار اصولی به حساب می آید. توصیه ما این است که برای پیشرفت در کار خود باید برای آموزش زبان وقت بگذارید. تمرین های مهم و جانبی تاثیر بسزایی در امر یادگیری خواهد داشت. با رعایت اصولی که اساتید می گویند، می توان این سطح را حتی در مدت یک ماه به پایان برد. یادگیری دقیق و اصولی زبان آلمانی در این سطح، باعث خواهد شد که در آینده و در سطوح بالاتر آلمانی برای شما بیشتر آشنا شود.‌

آموزش زبان آلمانی a۱

زبان آلمانی و ویژگی های آن

از ویژگی های مهم زبان آلمانی این است که در دانشگاه های آلمان، اتریش و سوئیس می توان به صورت رایگان تحصیل نمود. در صورت ادامه تحصیل در دانشگاه و اتمام تحصیل ، باید به دنبال کار مناسب باشید. بسیاری از شرکت ها اعتقاد زیادی به زبان آلمانی دارند و دانستن آن را به عنوان یک نقطه قوت می دانند. شما این فرصت را دارید که در رزومه کاری خود این نکته قوت را حتما بیان کنید.

برای استخدام شدن در این شرکت ا و ادامه کار باید روی زبان آلمانی خود واقعا کار کنید. هیچ گاه دست از تمرین بر ندارید. نکته مهم در یادگیری هر زبانی تمرین زیاد و به کار بردن کلمات و اصطلاحات یاد گرفته در کارهای روزمره می باشد. تنها با ممارست و بودن در جامعه و صحبت کردن می توان اعتماد به نفس را بالا برد و به موفقیت رسید.

دوره a۱ مناسب چه کسانی است؟

ناگفته نماند که مدرک زبان آلمانی بسیار معتبر و مفید می باشد. از این رو برای مهاجرت حتما باید برای آموزش زبان آلمانی a۱ اقدام نمایید. در این سطح می توانید به فایل های صوتی گوش دهید و قدرت شنیداری خود را تقویت نمایید. البته هر چهار مهارت را می توان به سطح بسیار خوبی رساند. به عنوان مثال مهارت شنیداری، خواندن، نوشتاری و گفتاری در شخص کاملا تقویت می شود.

افرادی که قصد مهاجرت دارند می توانند از این سطح شروع کرده و آموزش را اصولی دریافت دارند. علاقمندان به این زبان می توانند در آموزشگاه زبان آلمانی ملل این دوره ها را طی نموده و به سطوح بالاتر بروند. در این سطح آزمون های مهمی گرفته می شود که باید زبان آموزان برای آن آمادگی لازم داشته باشند. افرادی که قرار است در این سطح شرکت کنند و زبان آلمانی خود را تقویت نمایند، بابد دامن لغات خود را بالا ببرند و کلمات‌ و جملات مربوط به زمان و ساعت و همچنین درباره مسافت و جهت ها آشنایی داشته باشند.

درباره تمام اطلاعات شخصی خود مثل محل زندگی، تحصیلات، سن و سال و علاقمندی های خود صحبت نمایید. مطمئن باشید که برای مهاجرت باید از قبل روی زبان آلمانی خود کار کنید. هنگامی که قصد مهاجرت یا مسافرت را دارید، آمادگی اولیه درباره زبان آلمانی کمک زیادی به شما خواهد کرد. با ثبت نام در کلاس های آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه زبان ملل می توانید این توانایی را در خود تقویت نمایید. به این صورت پس از مهاجرت و قرار گرفتن در محیط و شرایط خاص ، اعتماد به نفس دارید و می توانید به راحتی گلیم خود را از آب بکشید.

منابع آموزش زبان آلمانی a۱

برای آموزش زبان آلمانی a۱ باید کتاب ها و منابع خاصی را مطالعه نمایید. یکی از این کتاب ها برای این سطح کتاب menschen می باشد. این کتاب از ساده ترین کتاب ها در زمینه آموزش زبان آلمانی می باشد. در واقع باید گفت که با این کتاب می توان از سطح a۱تا سطح B۲ را آموزش دید.

آموزش زبان آلمانی a۱

در این کتاب هر چهار مهارت را می توان کار کرد. مهارت گفتاری، مهارت شنیداری، نوشتاری و در نهایت درک مطلب از جمله مطالبی است که در این کتاب گنجانده شده است. در این کتاب درباره معارفه های اولیه و ابتدایی در زبان آلمانی پرداخته می شود. به عنوان مثال درباره موضوعات احوالپرسی، سلام و خداحافظی کردن، معرفی شخصی و دیگر مطالب صحبت خواهد شد. همچنین درباره شغل ها و مسائل شخصی در این کتاب گفتگو خواهد شد. در مورد اطلاعات کارت ویزیت و اطلاعات فردی نیز می توان مطالب مفیدی را یاد گرفت. در بخش دیگر این کتاب می توان درباره مکالمات در ارتباط با خانواده و مسائل مربوطه صحبت کرد.

موضوع مهم دیگری که در این کتاب آموزش داده می شود درباره قیمت ها و حساب و کتاب کردن است. آموزش کلمات و اسامی مختلف در این کتاب به بهترین صورت انجام خواهد شد. مکالمات تلفنی و اصول صحبت کردن با تلفن و اصطلاحات مربوطه را نیز در بخشی از این کتاب می توانید مورد مطالعه قرار دهید. همچنین اصول ایمیل زدم و پیام‌های نوشتاری به خوبی آموزش داده می شود. اوقات فراغت و کلمات و عبارت های مربوط به آن نیز در این کتاب آورده شده است.

سخن پایانی

در این مقاله که توسط آموزشگاه زبان ملل به نگارش در آمده است، می توانید با نحوه آموزش زبان آلمانی a۱ آشنا شوید. آموزش زبان آلمانی از پایه امری بسیار مهم و کاربردی می باشد. افرادی که قصد مهاجرت دارند برای آموزش این زبان باید اقدامات لازم را انجام داده و در این آموزشگاه و تحت نظارت اساتید مجرب دوره ها را بگذرانند. سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید و در اسرع وقت پاسخ را دریافت دارید.

کد خبر: ۲۱۱٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha