۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
مزایای شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان آلمانی EZDeutsch

مزایای شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان آلمانی EZDeutsch

در دنیای امروزی، یادگیری زبان خارجی یک امر ضروری محسوب می‌شود. در میان زبان‌های خارجی مختلف، زبان آلمانی در مقایسه با سایر زبان‌ها، کاربردی‌تر و محبوب‌تر است.

به گزارش بازار، در دنیای امروزی، یادگیری زبان خارجی یک امر ضروری محسوب می‌شود. در میان زبان‌های خارجی مختلف، زبان آلمانی در مقایسه با سایر زبان‌ها، کاربردی‌تر و محبوب‌تر است. جالب است بدانید که زبان آلمانی زبان رسمی هفت کشور دنیا محسوب می‌شود. کشورهای اتریش، لوکزامبورگ، بلژیک، سوئیس، المان و لیختن اشتاین به زبان آلمانی صحبت می‌کنند. در مجموع می‌توان گفت در دنیا ۱۳۰ میلیون نفر به این زبان مسلط هستند و با زبان آلمانی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند.

باتوجه‌به مشغله زیاد افراد در عصر امروزی، یادگیری زبان به روش آنلاین می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. در این مطلب قصد داریم راجع‌به آموزش زبان آلمانی از پایه و مزایای استفاده از کلاس‌های آنلاین مجموعه ezdeutsch صحبت کنیم. اگر شما هم به فکر آموزش زبان آلمانی هستید تا انتهای مطلب با ما همراه شوید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

انعطاف‌پذیری در برنامه‌ها

یکی از مزایای فوق‌العاده یادگیری زبان آلمانی در موسسه ezdeutsch این است که شما انعطاف‌پذیری زیادی در برنامه‌های خود خواهید داشت، بدین ترتیب، اگر شاغل یا دانشجو هستید یا زندگی پرمشغله‌ای دارید، می‌توانید به برنامه‌های آموزشی خود در کنار سایر فعالیت‌ها، بپردازید. پکیج‌های آفلاین این آموزشگاه زبان آلمانی، به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید در هر بازه زمانی به آموزش‌های مربوطه دسترسی داشته باشید و به‌راحتی زبان آلمانی را یاد بگیرید.

آموزش مطابق با سطح

در آموزشگاه زبان آلمانی ایزی دویچ، برنامه‌های آموزشی مطابق با سطح زبان شما چیده می‌شوند. مفهوم آموزش زبان آلمانی از پایه در این آموزشگاه، به خوبی اجرا شده‌است. در آموزشگاه ایزی دویچ، همه افراد در تمامی سطوح مبتدی تا پیشرفته مطابق با برنامه آموزشی خاصی پیش می‌روند؛ بدین ترتیب هر فردی با هر سطحی می‌تواند پیشرفت چشم‌گیری در آموزش زبان داشته باشد. این مجموعه از کادر آموزشی نیتیو بهره می‌برد. کادر آموزشی این مجموعه تجربه زندگی در آلمان را دارند و به تمامی اصطلاحات و مفاهیم در زبان المانی مسلط هستند.

تدریس با شیوه تعاملی

ایجاد تعامل در هنگام تدریس یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای یادگیری در هر زبانی است. بدون داشتن تعامل، زبان‌آموزان از خواندن زبان خسته می‌شوند و از طرفی میزان یادگیری آن‌ها هم کاهش می‌یابد. در موسسه ایزی دویچ سعی شده تا آموزش زبان آلمانی از پایه با دروس تعاملی همراه باشد. این موسسه یک پلتفرم آنلاین دارد که به شکل کاملا خلاقانه اجرا شده‌است. در این پلتفرم می‌توانید دروس را به شکل کاملا تعاملی و با روشی خلاقانه یاد بگیرید.

استفاده از پادکست‌های جدید، تمرینات به‌روز و ... کمک می‌کند تا درصد یادگیری دانش‌آموزان تا حد زیادی افزایش یابد. این موسسه کلاس‌های مجازی آنلاین آلمانی را برای تمامی زبان‌آموزان علاقه‌مند در سراسر ایران اجرا می‌کند؛ به‌همین‌ دلیل است که این مجموعه به‌عنوان بهترین آموزشگاه زبان تهران، شناخته می‌شود.

مزایای شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان آلمانی EZDeutsch

آموزش همه جانبه و جامع

یکی دیگر از مزایای موسسه ایزی دویچ که باعث شده این موسسه به بهترین آموزشگاه زبان تهران تبدیل شود، آموزش جامع است. در این موسسه آموزش زبان آلمانی از پایه در تمامی مهارت‌ها انجام می‌شود. مهارت شنیداری، خواندن، نوشتن و صحبت کردن، همگی به شکل جامع در این موسسه تدریس و تمرین می‌شوند تا زبان‌آموزان بتوانند به زبان آلمانی به شکل کامل مسلط شوند. در این موسسه از ابتدایی‌ترین اصول دستور زبان تا پیشرفته‌ترین مهارت‌ها در گفتگو، به دانش‌آموزان تدریس می‌شود. با این شیوه تدریس، آن‌ها می‌توانند درک جامعی از زبان آلمانی داشته باشند و یادگیری عمیق را تجربه کنند.

صدور گواهی

بعد از اتمام هر دوره، به زبان آموزان گواهی مربوط داده می‌شود؛ بدین ترتیب آن‌ها می‌توانند نسبت‌به سطح زبان خود و همچنین ضعف‌های خود در زمینه یادگیری زبان پی ببرند. این گواهی‌ها کمک می‌کند تا زبان‌آموزان از سطح زبان خود مطلع باشند. از آنجایی که آموزش زبان آلمانی از پایه در آموزشگاه ایزی دویچ صورت می‌گیرد، بعد از پایان هر دوره، به زبان‌آموز مدرک مربوط به همان دوره داده می‌شود.

ارتباط با سایر زبان‌آموزان

در آموزشگاه ایزی دویچ، دانش‌آموزان می‌توانند گروه‌های تعاملی مختلفی تشکیل دهند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند؛ بدین ترتیب به یک جامعه مسلط به زبان آلمانی دسترسی خواهند داشت. این موضوع کمک می‌کند تا تعامل بین زبان‌آموزان بیشتر شود و سطح یادگیری و اشتیاق فرد برای آموزش بیشتر شود.

مزایای شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان آلمانی EZDeutsch

شناسایی نقاط ضعف و برطرف‌کردن آن‌ها

یکی دیگر از مزایای شرکت در کلاس‌های آموزشگاه ایزی دویچ، این است که فرد به‌ ضعف‌های خود آگاه می‌شود. این مجموعه درحال‌حاضر به‌عنوان بهترین کلاس زبان آنلاین در ایران فعالیت می‌کند. آموزش زبان آلمانی از پایه و به شکل کاملا اصولی در ایزی دویچ انجام می‌شود. در مشاوره‌ها و کلاس‌های آموزشی این مجموعه، دانش‌آموزان از ضعف خود مطلع می‌شوند؛ بدین ترتیب می‌توانند گام‌های موثرتری برای پیشرفت سطح زبان خود بردارند.

طراحی محتوای آموزشی متناسب با نیاز و علاقه

نیاز افراد به یادگیری زبان المانی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. برخی برای اپلای و برخی دیگر برای زندگی و کار در آلمان به یادگیری زبان آلمانی نیازمند هستند؛ بدین ترتیب لازم است تا باتوجه‌به نیاز هر فرد، محتوای آموزشی مرتبط ارائه شود. از این جهت موسسه ایزی دویچ، باتوجه‌به علاقه و نیاز هر فرد، محتوای آموزشی تخصصی را در کلاس‌های خصوصی به وی پیشنهاد می‌دهد. این شیوه آموزش کمک می‌کند تا افراد بتوانند زبان آلمانی را کاربردی‌تر یاد بگیرند. با انتخاب کلاس خصوصی می‌توانید آموزش زبان المانی از پایه را در ایزی دویچ به بهترین شکل‌ممکن تجربه کنید.

حل مشکل کمبود وقت

یکی از بهترین روش‌ها برای افرادی که زندگی پرمشغله‌ای دارند، استفاده از دوره‌های آفلاین برای آموزش زبان است. در مجموعه ایزی دویچ، دوره‌های آفلاین زبان آلمانی هم برگزار می‌شود. این مجموعه پکیج‌های آموزشی را برای سطوح مبتدی تا پیشرفته به زبان‌آموزان ارائه می‌دهد. دروس دوره آفلاین به شکل ویدئوهای از پیش ضبط‌شده در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد؛ بدین ترتیب آن‌ها می‌توانند در هر زمانی باتوجه‌به برنامه شخصی زندگی خود، به ویدئوها دسترسی داشته باشند. برای رفع اشکال و پاسخگویی به سوالات هم می‌توانند از پشتیبان‌ها سوال بپرسند. با این شیوه آموزشی، تمامی دانش‌آموزان می‌توانند از کلاس‌های آموزشی بهره‌مند شوند.

مزایای شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان آلمانی EZDeutsch

امکان تعیین سطح آنلاین

همانطور که گفتیم، در ایزی دویچ آموزش زبان آلمانی از پایه انجام می‌شود. این موسسه بهترین کلاس زبان آنلاین در ایران شناخته می‌شود که برای تمامی سطوح زبانی، دوره‌های آموزشی متفاوتی را ارائه می‌کند. علاوه‌بر کلاس‌های اموزشی، در وب‌سایت این مجموعه امکان تعیین سطح انلاین را خواهید داشت. کافیست به وب‌سایت مجموعه ایزی دویچ مراجعه کرده و در آزمون مربوط به تعیین سطح شرکت کنید. در پایان آزمون، سطح زبان شما مشخص می‌شود. با کمک این آزمون می‌توانید دید بهتری به سطح زبان خود داشته باشید و کلاس‌های آموزشی مناسب با سطح خود را آغاز کنید.

بهره‌مندی از اساتید مجرب

یکی دیگر از مزایای شرکت در کلاس‌های آموزشگاه ایزی دویچ، بهره‌مندی از اساتید مجرب برای آموزش زبان آلمانی از پایه است. آموزشگاه ایزی دویچ از اساتید آموزشگاه گوته بهره می‌برد. در آموزشگاه گوته از مدرسین و ممتحن‌های نیتیو برای تدریس استفاده می‌شود. اساتید گوته همگی نیتیو کشور آلمان هستند و زبان مادری آن‌ها آلمانی است. در آموزشگاه ایزی دویچ سعی شده تا از اساتید آموزشگاه گوته برای تدریس به شیوه نیتیو استفاده شود؛ بدین ترتیب زبان‌آموزان با مفاهیم و اصطلاحات واقعی زبان آلمانی آشنا می‌شوند. همه اساتید دارای مدرک معتبر از کشور آلمان هستند و تدریس زبان المانی را به استاندارترین شکل ممکن انجام می‌دهند. ارتباط با اساتید نیتیو کمک می‌کند تا دانش‌آموزان درک بهتری از زبان آلمانی داشته باشند و بتوانند این زبان را کاملا اصولی یاد بگیرند.

ارائه منابع معتبر

در آموزشگاه ایزی دویچ سعی شده تا از منابع معتبر و مفید برای آموزش زبان آلمانی از پایه استفاده شود؛ بدین ترتیب دانش‌آموزان با جدیدترین شیوه آموزشی و اصطلاحات و مفاهیم در زبان آلمانی آشنا خواهند شد. تمامی منابع مورد استفاده در این آموزشگاه معتبر هستند و افراد با یک شیوه تعاملی مفاهیم مختلف را یاد می‌گیرند؛ علاوه‌براین، تمرین‌های دقیق و مفیدی برای یادگیری بهتر تدارک دیده شده تا افراد بتوانند بهترین بازدهی را داشته باشند.

مزایای شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان آلمانی EZDeutsch

برخورداری از پشتیبانی منظم

علاوه‌بر استفاده از منابع و اساتید برتر، در آموزشگاه ایزی دویچ سعی شده تا از بهترین پشتیبان‌ها برای رفع اشکال زبان‌آموزان استفاده شود. پشتیبانی به شکل کامل برای رفع اشکال افراد انجام می‌شود. بدین ترتیب دانش‌آموزان در مسیر یادگیری با سوال و چالش ذهنی کمتری مواجه خواهند شد. پشتیبان‌ها تمامی تمرین‌ها را به شکل دقیق بررسی کرده و ایرادات را برای افراد بازگو می‌کنند.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

یکی دیگر از مزایای آموزش زبان آلمانی از پایه در موسسه ایزی دویچ، صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌هاست. با شرکت در کلاس‌های آنلاین این مجموعه، نیازی به رفت‌وآمد مکرر و صرف هزینه و زمان زیاد برای این موضوع نخواهید داشت؛ بنابراین، می‌توانید تمرکز اصلی خود را روی یادگیری زبان و تقویت آن قرار دهید. این مورد را می‌توان یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از کلاس آنلاین به‌جای کلاس حضوری دانست. استفاده از کلاس‌های آنلاین به‌ویژه برای افرادی که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند، می‌تواند بسیار مفید باشد؛ زیرا در اکثر شهرستان‌ها امکان ثبت‌نام و استفاده از یک آموزشگاه مجرب وجود ندارد؛ اما با استفاده از کلاس آنلاین این مشکل تا حد زیادی برطرف می‌شود.

افزایش شانس پذیرش در آزمون گوته

آزمون گوته یکی از مهم‌ترین آزمون‌های زبان برای سنجش سطح زبان آلمانی در افراد است. این آزمون توسط انستیتو گوته طراحی و اجرا می‌شود. یکی از مزیت‌های آموزش زبان آلمانی از پایه در آموزشگاه زبان آلمانی ایزی دویج این است که امکان موفقیت شما را در آزمون گوته افزایش می‌دهد. دلیل این امر استفاده از برترین تکنیک‌های تدریس و بهترین منابع در کنار برخورداری از اساتید مجرب گوته است؛ بدین ترتیب زبان‌آموزان می‌توانند مسیر آسان‌تری را برای موفقیت در آزمون گوته طی کنند.

مزایای شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان آلمانی EZDeutsch

نکاتی برای انتخاب بهترین کلاس زبان آنلاین

اگر به‌دنبال آموزش زبان آلمانی هستید و قصد شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان را دارید، باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. توجه به این نکات کمک می‌کند تا تجربه بهتری از انتخاب کلاس زبان آنلاین به‌دست آورید. در ادامه به این نکات برای انتخاب کلاس زبان و آموزش زبان آلمانی از پایه اشاره خواهیم کرد.

استفاده از تکنیک‌های آموزشی جدید

برای تدریس باید از برترین تکنیک‌های آموزشی استفاده شود. امروزه بهترین شیوه تدریس، برگزاری کلاس درس به شکل تعاملی است. زمانی که زبان‌آموز در کلاس درس با استاد و با تکنیک‌های تدریس شده ارتباط برقرار کند، می‌تواند یادگیری عمیق را تجربه کند. برای این منظور باید تمرین‌های تعاملی در حین تدریس برای وی ارائه شود تا مطالب را در حل تمرین‌ها به‌کار ببرد. از سوی دیگر نیاز است تا تمرین‌های حل شده توسط زبان‌آموزان توسط پشتیبان مجرب بررسی شود تا آن‌ها به ضعف خود آگاه شوند. تمامی این اتفاق‌ها در کنار یکدیگر کمک می‌کند تا زبان‌آموز در مسیر یادگیری یک زبان جدید موفق باشد.

استفاده از اساتید مجرب

نقش اساتید مجرب را نمی‌توان در آموزش زبان آلمانی از پایه، انکار کرد. اساتید مجرب کمک می‌کنند تا مسیر آموزش شما آسان‌تر طی شود و شما درک عمیق‌تری از زبان داشته باشید. در آموزشگاه ایزی دویچ از اساتید آموزشگاه گوته استفاده شده‌است. اساتید این آموزشگاه نیتیو هستند و مدارک تحصیلی خود را از کشور آلمان اخذ کرده‌اند؛ همین ویژگی کمک می‌کند تا در طی تدریس، زبان‌آموزان ارتباط بهتری با اساتید و زبان آلمانی برقرار کنند.

برگزاری کلاس در تمامی سطوح

بهتر است به آموزشگاهی مراجعه کنید که تدریس را برای تمامی سطوح انجام دهد. در آموزشگاه ایزی دویچ، آموزش زبان آلمانی از سطح مبتدی تا پیشرفته انجام می‌شود؛ بنابراین؛ نباید نگران سطح زبان خود باشید؛ زیرا در هر صورت کلاس مناسب سطح شما در این آموزشگاه برگزار می‌شود.

امکان دریافت گواهی‌نامه

بعد از آن‌که دوره آموزشی خود را به اتمام رساندید، آموزشگاه موظف است برای دوره مربوطه گواهی معتبر صادر کند. در آموزشگاه ایزی دویچ آموزش زبان آلمانی از پایه انجام می‌شود و برای زبان‌آموزان گواهی آنلاین معتبر صادر می‌شود. این گواهی کمک می‌کند تا دانش‌آموزان بتوانند از سطح توانایی خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

مزایای شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان آلمانی EZDeutsch

کلام آخر

یادگیری زبان آلمانی امروزه دغدغه بسیاری از افراد است. یادگیری زبان آلمانی برای مهاجرت تحصیلی یا کاری، یک امر ضروری به‌شمار می‌رود. در این مطلب به تفصیل راجع‌به آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه ایزی دویچ صحبت کردیم. در این آموزشگاه دوره‌های آنلاین زبان آلمانی مطابق با آخرین و به‌روزترین متدهای آموزشی ارائه می‌شود. در آموزشگاه ایزی دویچ شما می‌توانید آموزش را زیر نظر اساتید مجرب از سطوح پایه تا پیشرفته شروع کنید؛ علاوه‌بر موارد گفته‌شده، در این مطلب راجع‌به انتخاب یک آموزشگاه خوب هم صحبت کردیم. با خواندن نکات گفته‌شده می‌توانید بهترین آموزشگاه را برای یادگیری زبان آنلاین و شرکت در دوره‌های آنلاین انتخاب کنید.

کد خبر: ۲۸۸٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha