۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
ثبت رکورد پهلودهی و تخلیه همزمان ۳ فروند کشتی نهاده دامی در بندر چابهار  
مدیرکل پشتیبانی امور دام سیستان‌ و بلوچستان خبر داد؛

ثبت رکورد پهلودهی و تخلیه همزمان ۳ فروند کشتی نهاده دامی در بندر چابهار  

زاهدان- مدیرکل پشتیبانی امور دام استان سیستان‌ وبلوچستان از ثبت رکورد پهلودهی و تخلیه همزمان سه فروند کشتی نهاده دامی شامل جو و ذرت برای اولین بار خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، سیامک سرابندی با اشاره به روند مستمر افزایش میزان واردات نهاده های دامی از بندر چابهار، اظهار داشت: رکورد پهلودهی و تخلیه همزمان سه فروند کشتی نهاده دامی شامل جو و ذرت برای اولین بار در بندر چابهار ثبت شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان سیستان‌ و بلوچستان، گفت: به واسطه ایجاد تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری و ظرفیت های موجود و همچنین وضعیت استراتژیک بندر چابهار شرایط مناسبی جهت سرعت عمل در تخلیه و انتقال بارهای وارداتی به داخل کشور برای صنعت دام و طیور فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در ادامه روند واردات نهاده ها از بندر چابهار از ابتدای سال جاری تعداد ۱۲ فروند کشتی به میزان ۸۰۰ هزار تن نهاده دامی شامل جو و ذرت وارد بندر چابهار و پس از انجام تمامی مراحل ترخیص به استان های سراسر کشور ارسال شده است.

سرابندی با قدردانی از همراهی دستگاه های مرتبط بیان کرد: درصورت تکمیل زیرساختها شامل ساخت و تکمیل انبار برای ذخیره سازی، ایجاد خط ریلی وتقویت ناوگان حمل و نقل امکان رقابت با سایر بنادر وجود خواهد داشت.

کد خبر: ۲۱۰٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha