۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
خرید چوب ترموود

خرید چوب ترموود

برای خرید چوب ترموود ، همین حالا می توانید با کارشناسان مجموعه وود مستر تماس بگیرید.

بازار: چوب ترموود یکی از مواد و املاح فوق العاده موثر برای تدارک و ساخت انواع وسایل دکوراسیون و دیزاین به هر سبکی می‌باشد .

که در واقع به دلیل داشتن خواص های ویژه جایگزین بسیاری از مواد ساختمانی نظیر سنگ و فلزات و شیشه شده است که در زمانی نچندان دور از آن به عنوان یک مواد و مصالح ساختمانی در نماهای داخلی و بیرونی به کار گرفته می شد .

چوب ترموود یکی از مواد ارزنده و مرغوب است که برای اولین بار در کشور فنلاند که دارای انبوه ترین جنگل ها می‌باشد .

و همچنین شرایط اقلیمی آن طوری بوده که با کاشت نهال های تازه جایگزین خوبی برای درختان قطع شده محسوب می شود ، چرا که اکوسیستم کشور فنلاند بسیار نادر بوده و درختان جنگلی در این کشور بسیار زودتر از حد انتظار به رشد و نمو می رسند .

به همین دلیل محققان فنلاندی به این نتیجه رسیده اند که نوعی چوب با حجم و وزن کمتر و همینطور با کیفیت چندین برابر بالاتر از چوب معمولی تهیه و تولید کنند .

که روش تهیه آن طوری بوده که مرغوبترین نوع درختان کاج و صنوبر را انتخاب و با دستگاه های مدرن و پیشرفته وارد کوره های مخصوص کرده و در آنجا با فشار و حرارتی که بر چوب وارد می شود بسیاری از مواد و املاح آن نظیر آب و صمغ آن گرفته و تجزیه می شود.

همین امر موجب می شود تا از وزن و حجم چوب کاسته و به میزان مقاومت آن افزایش یابد.

و نتیجه حاصله از این فرآیند را چوب اصلاح شده ترموود می نامند.

چوب اصلاح شده ترموود بنابر درخواست متقاضیان و مشتریان محصولات ترموود در دو بخش تولید می شود.

که در نوع اول آن که ترموود متوسط می باشد میزان دما و حرارت وارده بر سطح چوب به بیش از ۱۱۵ درجه سانتیگراد و در نوع شدید آن به بیش از ۲۳۰ سانتیگراد می‌رسد.

که این دو نوع چوب ترموود در واقع بهترین و مرغوب ترین نوع ترموود می باشد.

که در یکی از دلایل مرغوبیت آن نیز به رشد رسیدن درختان در شرایط زیست محیطی بسیار خوب و مناسب میباشد.

خرید چوب ترموود

برخورداری از استاندارهای بین المللی در چوب ترموود

سازمان استاندارد جهانی یکی از سازمانهایی هست که از یک و یا چندین سازمان دیگر تشکیل شده است.

و در حقیقت وظیفه کنترل کیفیت تمامی تولیدات اجناس را بر عهده دارد.

و هر شرکت و یا کمپانی که در تولید و ساخت هر نوع موادی فعالیت دارد، نیازمند است به اینکه مواد تولیدشان دارای گواهی این سازمان باشد.

برخورداری از این شاخص به تولیدکنندگان کمک می‌کند تا اجناس خود را که شامل هر نوع شیء می‌تواند باشد در اختیار مردم قرار داده و مشتریان نیز با اطمینان خاطر بیشتری اجناس را خریداری و از آن استفاده می‌کنند.

و یکی از مهم‌ترین موادی که امروزه نیازمند به داشتن این استانداردها میباشد، الوارهای چوب و چوب ترموود هست که در صنعت ساخت و ساز که یکی از صنعت های مهم و حیاتی می باشد به کار گرفته می شود.

که از جمله خواص و مزایای چوب ترموود بشمار می‌رود و همچنین از دیگر خصوصیات ارزشمند در چوب ترموود به خصوصیات و ویژگیهای ترمود اشاره داشت.

خصوصیت عایق بودن چوب ترموود

چوب ترموود در کل از خصوصیات و ویژگیهای زیادی برخوردار میباشد.

خصوصیات بارزی که هر کاربری را مجذوب خوب می سازد طوری که داشتن حتی یک طراح از آن در منزل آرزوی هر فردی شده است.

و علی رغم تمامی این موارد که در خواص ها و مزایای ترموود نهفته می باشد خصوصیات عایق آلودگی صوتی یکی از موارد بارز این محصولات به شمار می‌رود.

اما گوشه ای از این خواص عایق مناسب برای حفظ دما و حرارت می باشد به دلیل اینکه چوب ترموود در فشار و دمای بالا به تجزیه پذیری و اصلاح می‌رسد تمامی مواد و املاح چوب از جمله آب و صمغ و مواد معدنی آن تجزیه شده و به طور کلی به یک ماده کاملا نارسانا تبدیل می شود.

که منجر میشود تا امواج صوتی به راحتی از ترموود عبور نکند و همینطور خود چوب درختان دارای بافت های بسیار زیادی هست که در واقع این بافته‌ای در چوب گویای طول عمر در چوب می باشد، که هر یک از این بافت‌ها یک سال عمری را نشان می‌دهد و در کل با تجزیه شدن چوب و مواد و املاح آن بافت ها به یکدیگر فشرده شده و فضای خالی را پر کرده و باعث عدم عبور امواج صوتی از چوب می شود.

در نتیجه کلی ترموود میزان بیشتری در برابر امواج صوتی مقاومت خواهد کرد.

چوب ترموود در کنار عایق حفاظتی در برابر آلودگی های صوتی در موارد دیگری نیز خاص و منحصر بفرد بوده است، که از دلایل واضح و آشکار برای رشد و پیشرفت انواع چوب ترموود محسوب می شود.

خرید چوب ترموود

جهت خرید چوب ترموود اگر خودتان اطلاعات کافی را دارید بسیار خوب می‌باشد.

اما در صورتی که اطلاعات کافی برای این امر را ندارید می توانید از کارشناسان این محصولات کمک گرفته و یک خرید خوب را تجربه نمایید .

و اگر خودتان قصد خرید دارید می توانید این امر را به دو روش ممکن انجام دهید.

ابتدا با مراجعه به سایت وود مستر به صورت کاملا آنلاین خرید کنید.

و دوم به صورت کاملا حضوری و با مراجعه به مجموعه وود مستر انواع ترموودها را دیده و آنها را مورد بررسی قرار دهید و از میان ترموود یک نوع جنس خوب آن را انتخاب نمایید .

و توجه داشته باشید که چوب های ترموود از اندازه ها و ابعاد متفاوتی برخوردار بوده ، و با در نظر داشتن محوطه کاربردی آن نوعیت و ابعاد ترموود را انتخاب نمایید .

برای خرید چوب ترموود همین حالا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۰۶۳۰۴۹ – ۲۶۸۵۴۹۶۱

کد خبر: ۲۰۳٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha