۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
۲ میلیون بازمانده سهام عدالت داریم/ سهام را نفروشید
رئیس هیئت مدیریه اتحادیه سهام عدالت کشور:

۲ میلیون بازمانده سهام عدالت داریم/ سهام را نفروشید

ساری - رئیس هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت کشور گفت: دو میلیون نفر از دریافت سهام عدالت به رغم داشتن برگه سهام جا مانده اند.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ثبت نام دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر برای دریافت سهام عدالت در مازندران اظهار داشت: از این تعداد دو میلیون و۳۰۰ هزار نفر ثبت نام شان قطعی شده و سود سهام عدالت دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه هنوز سهامداری ۳۰۰ هزار نفر از مازندرانی ها در سامانه ثبت وقطعی نشده است، افزود: این افراد دارای برگه سهام مهردار هستند ولی سهامشان ثبت نشده است و احتمال دارد هیچ یک اعضای یک خانوار ثبت نباشد.

توکلی یادآور شد: متاسفانه دبیرخانه سازمان خصوصی لیست برخی افراد را جا انداخته است درحالی که اسامی آن از سوی تعاونی ها ارائه شده بود و در تلاش هستیم بازماندگان از سهام عدالت، سوددریافت کنند.

توکلی با بیان ایکه مردم باید از طریق تعاونی های سهام عدالت نسبت به ثبت نام اقدام می کردند، گفت:برخی از مردم از طریق کافی نت ها و غیره ثبت نام کرده بودند که ثبت نامشان قطعی نشده بود و راهی برای آنان وجود ندارد.

وی درباره اینکه سود برخی سهامداران پرداخت نشده است، کسانی که تازه ثبت نام کردند حداقل باید سه تا چهار ماه پس از اعلام شبا برای دریافت سود صبر کنند.

توکلی از افرادی که شماره شبا را ارائه نکردند خواست زودتر اقدام کنند، همچنین درباره خرید و فروش سهام عدالت گفت: از مردم تقاضا داریم سهام را نفروشند زیرا ارزش سهام روز به روز بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه رسالت ما این که به مردم اعلام کنیم، سهامشان را نفروشند گفت: سهام سرمایه ملی محسوب می شود و مردم در این زمینه تعجیل نکنند.

کد خبر: ۱۹٬۴۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • یهب بدبخت IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
      3 1
      چرا نمیزارید نظرمو بکم کلی مینویسم وقطع میشه کل نوشته ام پاک میشه ...با این سهام عدالتتون ...که من کارگر سهام عدالت بهم تعلق نگرفته ... نظرمو بزار بقیه بخونن ...