۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
گازرسانی به ۶۰ روستای مازندران/ افت فشار گاز نداریم
در گفتگو با بازار مطرح شد:

گازرسانی به ۶۰ روستای مازندران/ افت فشار گاز نداریم

قائم‌شهر - مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه دو هزار و ۱۷۱ روستای استان دارای گاز طبیعی هستند، گفت: مشعل گاز در ۶۰ روستای دیگر امسال روشن می شود.

جعفر احمدپور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه بیش از سه هزار و ۶۰۰ روستای استان قالیت گازرسانی دارند، گفت: تا پایان سال جاری ۶۰ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند و بر شمار مشترکان گاز در استان افزوده می شود.

وی گازرسانی به مناطق کوهستانی و صعب العبور از جمله شهرهای کوهستانی، کجور، آلاشت و پول را از طرح ها بیان کرد و گفت: از مجموع پروژه های در دست گازرسانی، ۴۵ روستا در شهرستان سوادکوه واقع شده است که با تکمیل این طرح حدود ۱۷۰۰ خانوار از نعمت و مزایای آن استفاده خواهند کرد.

احمدپور با اشاره به واقع شدن برخی روستاها در حاشیه جنگل، اجرای طرح های گازرسانی را در حفظ جنگل و جلوگیری از تخریب و قاچاق چوب مهم برشمرد و گفت: ضریب گازرسانی در استان نسبت به دیگر مناطق روند خوب و بالایی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران، با بیان اینکه خوشبختانه در زمستان با مشکل و ضعف گاز مواجه نیستیم، یادآور شد: با اجرای طرح خط لوله گاز دامغان و انتقال آن به استان طی دو سال گذشته مشکل افت فشار گاز در استان را شاهد نبودیم.

بیش از ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۹۰ درصد جمعیت روستایی مازندران از نعمت گاز برخوردار هستند.

کد خبر: ۱٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha