۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
احداث ۱۴ مرکز عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری اعلام کرد

احداث ۱۴ مرکز عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از در دستور کار قرار گرفتن احداث ۱۴ مرکز عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی خبر داد.

به گزارش بازار، ایوب فصاحت با تأکید بر گسترش کمی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار و لزوم توجه همزمان به کیفیت خدماتی که در این مراکز ارائه می‌شود، گفت: احداث ۱۴ مرکز عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی را در دستور کار قرار داده‌ایم. مرکز عرضه میوه

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به لزوم رعایت استانداردهای تعریف شده در ساخت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار برای تأمین آرامش و امنیت مراجعه‌کنندگان، تأکید کرد: با توجه به قدمت برخی از میادین و بازارها، نوسازی، بهسازی و ایمن‌سازی تعدادی از آن‌ها ضرورت پیدا کرده که در پاییز، بیش از ۳۹ مرکز عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی نوسازی، بهسازی و ایمن‌سازی خواهد شد.

ایوب فصاحت بر تکریم و تجلیل جانبازان و معلولان، تأکید کرد و گفت: در این خصوص، ۱۵ مرکز مناسب‌سازی می‌شود و طبق برنامه زمانبندی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ایجاد شرایط استاندارد در ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره‌بار برای حضور این عزیزان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

کد خبر: ۱۸۶٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha