۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
ضرورت پرداخت خسارات به کسب و کارهای اینترنتی| ناهماهنگی وزارت اقتصاد و کار در زمینه کالابرگ
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بازار مطرح کرد؛

ضرورت پرداخت خسارات به کسب و کارهای اینترنتی| ناهماهنگی وزارت اقتصاد و کار در زمینه کالابرگ

حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برخی بازارهای ثابت پیرو قطعی اینترنت متضرر شدند و باید تمهیداتی در این بخش در نظر گرفته شود.

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به سرنوشت ایجاد کالا برگ در کشور بیان کرد: موضوع ایجاد کالابرگ در کشور منتفی نشده است.

وی با بیان اینکه همچنان ایجاد کالابرگ مطرح است، بیان کرد: این کالابرگ باید مختص به اقلامی شود که ارز ۴۲۰۰ تومانی از آنها برداشته شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ماه های ابتدایی سال دولتمردان سامانه ای را در این زمینه ایجاد کردند و ما این سامانه را مشاهده کردیم و اما این سامانه هنوز عمومیت پیدا نکرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: قرار است مسئولین دولتی این سامانه را در راستای راه اندازی کالابرگ الکترونیکی اجرایی کنند.

این نماینده مجلس درباره علت توقف ایجاد کالابرگ الکترونیکی بیان کرد: متاسفانه در این بخش وزارت اقتصاد و امور دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هماهنگی لازم را نداشتند و باید دید دولت در آینده در زمینه ایجاد کالابرگ الکترونیکی به چه نتیجه ای خواهد رسید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: در حال حاضر ۷ ماه از سال جدید سپری شده و هنوز خبری از ایجاد کالابرگ نیست. به هر حال وضعیتی که درباره قیمت کالاهای اساسی داشتیم هنوز مورد مطالبه نمایندگان مجلس است چراکه قیمت بسیاری از کالاهای اساسی مردم چندین برابر شده است و این مسئله به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

این نماینده مجلس تاکید کرد: باید کالاهای اساسی با قیمت مناسب و عادلانه ای توزیع شود. متاسفانه با وضعیتی که هم اکنون در بازارها شاهد هستیم اصلا از عملکرد دولت در این بخش رضایت نداریم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: دولت وعده داده بود که کالابرگ الکترونیکی را مدنظر قرار خواهد داد و متاسفانه هنوز خبری پیرو اجرای این طرح وجود ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه در زمینه خسارت وارده به کسب وکارهای اینترنتی در پی قطعی اینترنت و توجه مجلس به این نکته بیان کرد: به هر حال حوادث اخیری که در کشور به وجود آمد، به مانند سایر حوادث غیر مترقبه به حوزه کسب و کارهای اینترنتی آسیب زد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: حتی برخی بازارهای ثابت هم پیرو قطعی اینترنت متضرر شدند و باید تمهیداتی در این بخش در نظر گرفته شود.

کد خبر: ۱۷۹٬۶۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha