۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
معرفی ۷ مدل بهترین مارک های ساعت مچی زنانه

معرفی ۷ مدل بهترین مارک های ساعت مچی زنانه

خانم ها همواره برای خرید بهترین مارک ساعت مچی زنانه وسواس دارند و تلاش دارند که مدرن‌ترین ساعت مچی را خریداری کنند.

به گزارش بازار، خانم ها همواره برای خرید بهترین مارک ساعت مچی زنانه وسواس دارند و تلاش دارند که مدرن‌ترین ساعت مچی را خریداری کنند. در واقع باید گفت که در صنعت ساعت سازی برند های بسیار متفاوتی برای خرید ساعت مچی زنانه اصل وجود دارد. این تنوع زیاد برندها، کمی شما را برای انتخابی درست گیج می کند. ساعت مچی به استایل خانم ها زیبایی فوق العاده ای می دهد و استایل آنها را شیک تر می کند. قیمت ساعت مچی مردانه شیک و ساعت های زنانه یکی از مهم ترین عوامل در خرید ساعت اورجینال است.

جدید ترین مارک های ساعت مچی زنانه

در دنیای ساعت های امروز، برندهای مختلفی، در کشورهای متفاوت ساعت مچی تولید می‌کنند. همه برندهای مشهور و محبوب ساعت مچی در جهان، ساعت مچی های خود را با استراتژی های خاص خود می سازند. بهترین و معروف ترین ساعت مچی های جهان معمولا در کشورهایی مانند ژاپن، سوئیس، آمریکا، انگلیس و ایتالیا تولید می شوند. در این بخش با جدید ترین برندهای ساعت مچی زنانه آشنا خواهید شد.

ساعت زنانه برند شین

ساعت زنانه شین ترکیبی خاص از طراحی منحصر به فرد و فناوری میباشد. کیفیت بسیار زیاد ساعت مچی شین و همچنین تأکید بر ظاهر ظریف و زیبا و ویژگی هایی مثل، مقاومت در برابر آب (حداقل تا ۵۰ متر) و استفاده از استیل ضد زنگ برای مقاومت در برابر زنگ زدگی و تغییر رنگ، از مهم ترین علت های کمپانی شین نیز میباشد. همچنین باید گفت، نگین های این ساعت دارای سرتیفیکیت سواروسکی هستند.

برند سیکو (Seiko)

ساعت زنانه برند سیکو ساخت کشور ژاپن میباشد. درواقع باید اینطور گفت که برند سیکو همیشه یک قدم جلوتر از بقیه برندهای ساعت میباشد و برند سیکو با استفاده از فناوری های موجود به تولید ساعت پرداخته است. این برند ساعت از تکنولوژی های مختلفی در ساعت هایش استفاده می کند که قابل توجه همه خاص پسندان میباشد که سیکو برای اولین بار آنها را در ساخت ساعت های خود به کار برده است. این تکنولوژی ها عبارتند از اسپیرینگ درایو، جی پی اس سولار، کینتیک و … . سیکو یکی از معدود تولید کنندگان داخلی یکپارچه در جهان است که از تولید قطعات گرفته تا مونتاژ محصولات نهایی و تنظیمات را خودش در کشور ژاپن در داخل شرکت بر عهده می گیرد و تمام قطعات آن ساخت ژاپن هستند.

برند اورینت (Orient)

ساعت مچی های اورینت ساخت کشور ژاپن میباشد و امکانات ویژه ای دارند. تنوع بالا و داشتن طراحی های خاص برند اورینت را پر قدرت تر کرده است و باعث شده ساعت مچی های زنانه اورینت بدرخشند. اورینت در تولید با کیفیت ترین و محبوب ترین ساعت مچی های غواصی پیشتاز است. قیمت ساعت مچی زنانه برند اورینت نسبت به کیفیت بالای آنها مقرون به صرفه هستند. زیباترین ساعت مچی های موتور نما را می توانید در ساعت مچی های اوپن هارت (Open Heart) اورینت مشاهده کنید.

برند رویال لندن (Royal London)

کمپانی ساعت رویال لندن طیف وسیعی از ساعت های زنانه با کیفیت و زیبا را در انگلیس تولید می کند. این برند ساعت به عنوان یک برند عالی با ساعت های کلاسیک و مدرن شناخته می شود. بسته به مدل ساعت شما ساعت های رویال لندن می توانند تا ۱۰۰ متر ضدآب باشند. ساعتهای برند رویال لندن دارای موتور های کوارتز و اتوماتیک و بعضا دارای عملکردهایی مثل کرنوگراف هستند. ساعتهای رویال لندن، با توجه به کیفیت و ساخت انگلیسی عالی که دارند، دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند.

قیمت ساعت مچی زنانه

برند پولو (Polo)

ساعت های برند پولو آمریکایی هستند. کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه و طراحی های متنوع از ویژگی ساعت های پولو هستند. برخی از ساعت های پولو دارای موتور های اتوماتیک هستند که تا ۳۸ ساعت قابلیت ذخیره ی انرژی دارند. اکثر ساعت های پولو تا ۱۰۰ متر ضد آب هستند. ساعت های پولو در ۳ خط متفاوت تولید می شوند که عبارتند از پولو سانتا باربارا، پولو بورلی هیلز، پولو ایکس چنج. برخی از ساعت های پولو نیز امکاناتی نظیر ضد آب بودن تا ۱۰۰ متر، کرنوگراف و بند تیتانیوم هستند. ساعت مچی های زنانه پولو از طراحی منحصر به فردی برخوردارند.

برند سوئیس تایم (swiss time)

این برند مجموعه ای گسترده از ساعت مچی های منحصر به فرد ارائه می دهد و شخصیت شما را از دیگران متمایز می کند. برند سوئیس تایم همانطور که از نام آن پیدا است، اصالتش مربوط به کشور سوئیس است. طراحی، مهندسی فوق العاده و ظرافت در کارگاه های این برند با هم آمیخته شده است. ساعت مچی های مدرن و با کیفیت در یک مرکز تولیدی مجهز تولید می شوند که با ذوق و اشتیاق فراوان عجین شده اند.

سوواچ (Swatch)

این ساعت مشهور سوئیسی، به دلیل طراحی و ظاهر شیک خود، طرفداران بسیاری دارد و به سرعت نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. سوواچ، رنگ بندی‌های مختلفی دارد و هر کس با هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. این ساعت را می‌توانید به راحتی با لباس و ظاهر خود ست نمایید. ساعتی که در تصویر می‌بینید، نوع مشکی آن در ترکیب با آبی است. دو بند چرمی دارد و روی مچ دست زیبا به نظر می‌رسد. عددهای ساعت نیز با کریستال‌های کوچک مشخص شده‌اند و می‌درخشند.

چرا خرید ساعت زنانه از دیجی آنتایم؟

در خرید ساعت مچی زنانه باید بسیار ریز بین عمل کرد. چرا که ساعت مچی شخصیت و اعتماد به نفس خاصی به بانوان اعطا میکند. انتخاب برند و مدل و رنگ ساعت مچی همراه با در نظر گرفتن بودجه میتواند انتخاب را برای ما ساده تر کند. بسیاری معتقدند که نیازی به داشتن یک ساعت لوکس نیست، زیرا همه ساعت‌ها یک زمان را نشان می‌دهند. اما، این فقط در مورد نگه داشتن زمان و جلوگیری از تاخیر شما نیست. ساعت‌های خوب نشان دهنده شخصیت و موقعیت شما هستند. به علاوه، وقتی به مراسم رسمی می‌روید، اکسسوری های زیبایی هستند.

بنابراین اگر به دنبال یک ساعت مچی عالی زنانه هستید در فروشگاه دیجی آنتایم انواع ساعت‌های زنانه برندهای معتبر جهانی برای همه سلیقه‌ها ارائه شده است. برای خرید ساعت‌های این برندها با قیمت بسیار مناسب با طیف گسترده‌ای از ساعت‌های ما در فروشگاه اینترنتی دیجی آنتایم آشنا شوید. سعی کردیم در این مقاله چند مورد از برند های معروفی را که هم با کیفیت وزییا هستند و هم قیمت مناسبی دارند به شما معرفی کنیم. میتوانید به مدل ها و برند های متنوع دیجی آنتایم مراجعه کرده و ساعت مچی مورد پسند خوتان را تهیه کنید.

کد خبر: ۱۷۶٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha