۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۲
آزمایشگاه تحقیقات کشاورزی هسته‌ای در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان راه اندازی می شود
در گفتگو با بازار؛

آزمایشگاه تحقیقات کشاورزی هسته‌ای در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان راه اندازی می شود

گرگان- شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از افزایش دو برابری دانشجویان خارجی این دانشگاه تا پایان سال خبرداد و گفت: آزمایشگاه تحقیقات کشاورزی هسته‌ای در گرگان راه اندازی می شود.

شعبان شتایی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در حال حاضر حدود ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در حال تحصیل هستند که امیدواریم تا پایان سال این عدد دو برابر شود.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: براساس سرانه های ابلاغی وزارت خانه علوم، باید تعداد دانشجویان خارجی به رقم ۱.۸ درصد تعداد کل دانشجویان برسد و این به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: طبق هدف گذاری ترسیم شده برای دانشگاه، در نظر داریم طی چهار سال آینده تعداد دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به ۴۰۰ نفر افزایش یابد.

شتایی ادامه داد: نمایندگی وزارت امور خارجه در گرگان، وجود مرکز علمی جامعه المصطفی و استفاده از ظرفیت تبلیغی دانشجویان خارجی از جمله روش های افزایش تعداد دانشجویان خارجی این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ادامه داد: در سفر سال گذشته رئیس جمهور ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های دانشگاه علوم کشاورزی گرگان پیش بینی شده که تاکنون ۱۶۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال از مجموع ۱۵۰ میلیارد اعتبار پیش بینی شده برای آزمایشگاه تحقیقات کشاورزی هسته‌ای تخصیص یافته است و مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه پیش بینی شده بود که به طور کامل تخصیص یافت.

به گفته شتایی ۳۰ میلیارد ریال از اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی پیش بینی شده برای تکمیل دانشکده جنگلداری تخصیص یافته و با تخصیص الباقی اعتبار پروژه به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر: ۱۶۹٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha