۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
۲۹۰ نوع خدمت دولت الکترونیک در زنجان ارائه می‌شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان:

۲۹۰ نوع خدمت دولت الکترونیک در زنجان ارائه می‌شود

زنجان - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان با بیان اینکه در استان بیش از ۹۸۹ خدمت از دستگاه‌های اجرایی احصا شده است، گفت: ۲۹۰ خدمت الکترونیکی است.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین میرزایی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد راهبردی توسعه زنجان در محل استانداری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به  قانون دولت الکترونیک اشاره کرد و گفت: دولت الکترونیک در سال ۹۲ به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد و تمام دستگاه‌ها موظف به اجرا شدن این مهم شدند.

وی به عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرای دولت الکترونیک در زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: در استان بیش از ۹۸۹ خدمت از دستگاه‌های اجرایی احصا شده که از این تعداد ۲۴۵ خدمت حضوری، ۲۹۰خدمت الکترونیکی، ۳۸۱ خدمت ترکیبی، ۷۳ خدمت حضوری مستقیم است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان، تصریح کرد: در مجموع ۲۴ درصد خدمات حضوری، ۳۰ درصد الکترونیکی و ۳۸.۵ درصد ترکیبی است.

میرزایی با بیان اینکه  ارزیابی ۲۲ دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرای دولت الکترونیک در سال گذشته انجام شد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و ثبت احوال عملکرد بسیار خوبی داشتند و هشت دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرایی دولت الکترونیک ضعیف بود.

وی گفت: اجرای دولت الکترونیک برای تسهیل خدمت رسانی به مردم، افزایش بهره وری، دسترسی آسان مردم در نقاط مختلف به خدمات دولتی و جلوگیری از هدر رفت زمان ارباب رجوع در دستور کار دولت است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان با بیان اینکه شورای راهبردی استان از نظر مصوبات نمره قابل قبولی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: عملکرد شورای راهبردی توسعه استان در سال گذشته ۹۰ درصد بوده است.

میرزایی با بیان اینکه ۲۲ جلسه نظام آراستگی دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته اجرا شده است، تاکید کرد: ۱۵ درصد مصوبات در این زمینه محقق شده است.

کد خبر: ۱۵٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha