۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
ایجاد اشتغال برای ۲۴۰۰ نفر با اجرای طرح‌های کوچک در مناطق محروم همدان
معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان همدان خبر داد:

ایجاد اشتغال برای ۲۴۰۰ نفر با اجرای طرح‌های کوچک در مناطق محروم همدان

همدان-چهاردولی، معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان همدان با اشاره به اجرای طرح‌های خُرد و کوچک در شهرستان‌های محروم از ایجاد اشتغال برای دوهزار و ۴۰۰ نفر با اجرای این طرح ها در استان همدان خبرداد.

علی چهاردولی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح‌های خُرد و کوچک در شهرستان‌های محروم از ایجاد اشتغال برای دوهزار و ۴۰۰ نفر با اجرای این طرح ها در استان همدان خبرداد.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌ اسدآباد با ۲۰ میلیارد تومان، نهاوند با ۱۴ میلیارد تومان، ملایر با هشت میلیارد تومان، کبودرآهنگ با پنج میلیارد تومان و تویسرکان با ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای دو هزار و ۴۰۰ نفر در روستاها در قالب تفاهم‌نامه با استانداری همدان ایجاد اشتغال کرده‌اند.

علی چهاردولی اضافه کرد: این تسهیلات در ۲۰ رشته شغلی شامل دامداری، زنبورداری، آبزی‌پروری، گیاهان دارویی، مبل و منبت، سفال، مرغ و بوقلمون، تولید انگشتر و مشاغل فنی- خدماتی بوده که درمجموع ۹۸ میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است.

وی ادامه داد: اهدای ۱۰۰ فقره جهیزیه طی سه سال، تجهیز خانه ورزش احسان، حمایت از بیماران صعب‌العلاج، حمایت از کودکان ناشنوا برای کاشت حلزون که برای ۳۰ نفر انجام شده، حمایت از درمان زوج‌های نابارور که تاکنون برای ۶۰ نفر انجام شده و کمک‌های معیشتی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال نیز از دیگر اقدامات صورت‌گرفته در قالب این تفاهم‌نامه بوده است.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان همدان به سامانه ۱۵۴۲ بنیاد ۱۵ خرداد نیز اشاره کرد و گفت: زوج‌های نابارور متقاضی درمان می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه در نوبت حمایت قرار گیرند، ضمن اینکه بر این اساس تاکنون ۱۰۰ نفر ثبت‌نام کرده و ۳۵ نفر از آن‌ها مورد حمایت و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

کد خبر: ۱۳۶٬۵۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha