۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۴
دوره اتکا به درآمدهای نفتی گذشته است
استاندار زنجان:

دوره اتکا به درآمدهای نفتی گذشته است

زنجان-استاندار زنجان،گفت: دوره اتکا به درآمدهای نفتی گذشته است و  اکنون شرایط فرق کرده است و دنبال این هستیم تا مجاری و مصادر تولید ثروت در کشور متکثر شود.  

به گزارش خبرنگار بازار،محسن افشارچی شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز صنعت، معدن و تجارت در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی استان زنجان،با بیان اینکه مسأله عمده کشور این است که نرم‌افزار حکمرانی شامل ساز و کارها و فرآیندها از دهه ۶۰ به این سو به روز نشده است،گفت: طی فعالیت دولت سیزدهم از محل همگرایی‌های ایجاد شده در استان، ۱۹۰ هزار میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان صادر شده است.

وی با اشاره به اهمیت حوزه بازرگانی و تجارت بیان داشت: تجارت باید به صورت یک فعالیت مستقل و مجزا تعریف شود در حالیکه تولید کننده‌ها در کنار تولید کار فروش محصولات را هم انجام می‌دهند.

استاندار زنجان،گفت: اقتصاد ما بر مبنای نفت شکل گرفته است و رشد اقتصادی اغلب از محل درآمدهای نفتی محقق می‌شود.

افشارچی ،با بیان اینکه دوره اتکا به درآمدهای نفتی گذشته است،تاکید کرد: اکنون شرایط فرق کرده است و دنبال این هستیم تا مجاری و مصادر تولید ثروت در کشور متکثر شود.

وی به فرآیندهای زمانبر استعلام و تحقق سرمایه‌گذاری‌ها اشاره کرد و بیان داشت: ۱۷ مرکز داریم که باید به استعلام‌های سرمایه‌گذاری پاسخ بدهند در حالیکه این روند، واگراست و ما نیازمند این هستیم که فرآیندها همگرا شود.

کد خبر: ۲۹۳٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha