۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
 ۱۱۹۱ کارخانه نیمه تعطیل مازندران به تولید بازگشت
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

۱۱۹۱ کارخانه نیمه تعطیل مازندران به تولید بازگشت

ساری - رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: هزار و ۱۹۱ کارخانه تعطیل شده و نیمه تعطیل در مازندران با حمایت این ستاد به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مخبر شامگاه سه شنبه در پایان سفر دو روزه به مازندران و حاشیه افتتاح طرح های تولیدی اظهار داشت: در این سفر در مازندران پنج هزار و ۵۰۰ پروژه افتتاح شد که هزار و ۱۹۱ طرح مربوط به کارخانه های تعطیل شده و نیمه تعطیل بوده است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح ها، ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر دوباره به فضای کسب و کار برگشتند ادامه داد: اجرای این طرح ها سبب شد تا چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه تعطیل شده به چرخه تولید بازگردد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در جریان سیل اول سال جاری گفت: این ستاد جزو اولین دستگاه هایی بود که به امدادرسانی در استان مازندران پرداخت و تجهیزات و وسایل امدادی و غذا بین سیل زدگان توزیع کرده است.

مخبر همچنین با اظهار اینکه در حال حاضر نیز چندهزار بسته لوازم التحریر از سوی این ستاد بین دانش آموزان در حال توزیع است ادامه داد: علاوه براین امروز تعدادی وسایل و تجهیزات ورزشی و لوازم زندگی و جهیزیه در استان توزیع شده است.

امروز با حضور مخبر و مسئولان مازندران ۶۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در مازندران توزیع شده است.

کد خبر: ۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha