۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
پرداخت ۳۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در مازندران
مدیر شعب بانک صادرات مازندران اعلام کرد:

پرداخت ۳۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در مازندران

ساری - مدیر شعب بانک صادرات مازندران از پرداخت ۳۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای حمایت از فعالان اقتصادی و صنعتی سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، وحید نصیری صبح یکشنبه در همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان در ساری اظهار داشت: بانک صادرات طرح های ویژه ای را برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی ارائه کرده است.

وی ادامه با توجه محدودیت هایی که در تبادلات ارزی برای صادرات و تجارت وجود دارد از این رو نسبت به راه اندازی صرافی سپهر اقدام شده است تا بخشی از مشکلات فراروی بازرگانان حل شود و این صرافی می تواند بخشی از مبادلات ارزی و انتقال وجه را بین تجار در کشورهای هدف انجام دهد.

نصیری همچنین با اشاره به اجرای طرح طراوت گفت: در راستای اجرای این طرح بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب این طرح به تولیدکنندگان پردخت شده است که سهم مازندران ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیرشعب بانک صادرات مازندران یادآور شد: همچنین تفاهم‌نامه ای با اتاق بازرگانی منعقد شده تا در بخش تامین نقدینگی سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان اقدام کنیم.

وی یادآور شد: در راستای حمایت از رونق تولید به صورت مستقیم و غیرمستقیم سه هزار و ۸۰۰ میلیارد به ۳۵ متقاضی بوده است و امیدواریم بتوانیم با ارائه تسهیلات خدمات سبب رشد و رونق تولید باشیم.

کد خبر: ۱٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha