۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
برای رفع نیازهای داخلی چاره ای جز جهش تولید نداریم
میرزاده:

برای رفع نیازهای داخلی چاره ای جز جهش تولید نداریم

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: برای رفع نیازهای داخلی و مقابله با تحریم ها چاره ای جز رونق و جهش تولید نداریم و این نسخه رهایی ما است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدحمایت میرزاده ضمن تبریک سال جدید با یادآوری نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید، گفت: مقام معظم رهبری با انتخاب این شعار مانند سال های گذشته اهمیت تولید را گوشزد کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: برای استقلال و خوداتکایی باید به سمت تولید داخل گام برداریم و اگر می خواهیم کشوری توسعه یافته باشیم چاره و راهی جز توجه به تولید و آن هم به صورت جهش وار نداریم.

 وی ادامه داد: در شرایط آرام  و عادی نمی توان گفت که به تولید توجه داریم بلکه باید  آستین‌ها را بالا بزنیم و  به گونه‌ای گام برداریم که  جهش تولید خود را نشان دهد.

 نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی  یادآور شد: جهش تولید به معنای پیمودن ره یک ساله در یک شب است و  این واقعیتی است که برخی از کشورهای توسعه یافته آن را انجام دادند و ما هم در برخی از حوزه ها با وجود تحریم ها به آن دست یافتیم.

 میرزاده افزود: استقلال فعلی کشور مرهون تلاش برای بهبود وضعیت تولیدات داخلی است و به خوبی نشان دادیم که در یک شبه می توان ره صد ساله را پیمود.

 این نماینده مردم در مجلس دهم تحقق شعار سال را مستلزم همکاری قوا، تلاش کارگران و کارخانجات دانست و گفت: در شرایط تحریمی، تولیدات داخلی باید در جهت رفع نیازهای جامعه افزایش یابد و نباید فراموش کرد که در گذشته بودجه را بر مبنای نفت می بستیم اما در حال حاضر به دلیل کاهش درآمدهای نفتی این امکان فراهم نیست.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین در مورد اتکای بودجه به مالیات هم شرایط کشور به گونه ای است که نمی توان بیش از حد به بازار و تولید داخل فشار وارد کرد بنابداین باید جهش تولید داشته باشیم تا بتوان صادرات را به هر طریقی تقویت و برای کشور درآمدزایی کرد و برای رفع نیازهای داخلی و مقابله با تحریم ها چاره ای  جز رونق و جهش تولید نداریم و این نسخه رهایی ما است.

کد خبر: ۱۰٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha