۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
«کرونا» وقفه‌ای در روند تولید نفت ایجاد نکرده است
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

«کرونا» وقفه‌ای در روند تولید نفت ایجاد نکرده است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه پایش مستمر سلامت کارکنان در دستور کار این شرکت قرار دارد، گفت: کرونا، وقفه‌ای در روند تولید نفت ایجاد نکرده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی نفت ایران، احمد محمدی در خصوص اقدامات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برای مقابله با کووید ۱۹، گفت: از ابتدای شروع اپیدمی ویروس کرونا در سطح کشور، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تشکیل ستاد شرایط اضطراری و با هماهنگی کامل با کمیته شرایط بحران استان خوزستان اقدامات لازم را آغاز کرد.

وی افزود: ستاد شرایط اضطراری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در گام اول تمام جلسات غیر ضروری را لغو و تمام محل‌های تجمع همچون رستوران ها، باشگاه های ورزشی، اماکن تفریحی و فرهنگی و... و. تعطیل کرد. افراد شاغل در محل های تجمع پس از تعطیلی این مراکز با انجام آموزش های لازم به عنوان سفرای سلامت به کار گرفته شدند و برای سنجش سلامت کارکنان و ضد عفونی اماکن از ایشان استفاده شد.

محمدی تصریح کرد: تا کنون بیش از ۷۵ هزار ماسک فیلتر دار بین کارکنان شرکت ملی نفت خیز جنوب و همچنین حدود ۳۰ هزار لیتر آب ژاول جهت ضد عفونی اماکن اداری توزیع شده است. استندهایی حاوی مواد ضدعفونی کننده دست در مبادی ورودی ساختمان ها و مراکز اداری نصب شده است. به صورت مستمر سرویس های رفت و آمد تمامی کارکنان نیز ضد عفونی می شود.

وی در خصوص فعالیت های انجام شده برای کاهش تردد در مراکز عملیاتی بیان کرد: برای کاهش تردد، شیفت های کارکنان عملیاتی از سه به دو کاهش پیدا کرده است. ورود کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی از مبدأ استان های پرخطر به این مناطق ممنوع شده و این کارکنان به مرخصی فرستاده شده اند؛ همچنین با شناسایی کارکنان با ریسک بالای ابتلا به بیماری کرونا آنان را از حضور در محل کار معاف کردیم. اغلب جلسات ضروری نیز به صورت ویدیو کنفرانس و در صورت نیاز به حضور افراد با حداقل تعداد ممکن برگزار می شود.

محمدی با اشاره به درخواست بیمارستان های استان خوزستان برای تأمین ونتیلاتور (دستگاه تهویه مکانیکی) توسط شرکت ملی نفت ادامه داد: با پیگیری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و تصویب هیات مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ۲۰ دستگاه ونتیلانور تهیه و در اختیار بیمارستان های شهر اهواز قرار گرفت.

وی با تأکید بر گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در مساحتی بیش از ۴۰۰ هزار کیلومتر مربع گفت: کارکنان عملیاتی این شرکت ضمن رعایت کلیه نکات بهداشتی تلاش می کنند تا هیچ وقفه ای در روند تولید نفت به وجود نیاید. در ایام نوروز نیز تمام کارکنان و مدیران مرتبط با عملیات و پشتیبانی تولید مشغول فعالیت خواهند بود.

کد خبر: ۱۰٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha