۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
ایلام مسافر نوروزی نمی پذیرد/ تعطیلی تمامی تأسیسات گردشگری ایلام
مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام خبر داد:

ایلام مسافر نوروزی نمی پذیرد/ تعطیلی تمامی تأسیسات گردشگری ایلام

ایلام-مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از عدم پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی به استان خبر داد و گفت: تمامی تأسیسات گردشگری ایلام تعطیل است.

به گزارش بازار، عبدالمالک شنبه زاده ظهر شنبه در جلسه ستاد کرونا در استانداری ایلام اظهار کرد: براساس مصوبات کمیته بحران اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پذیرش گردشگران و مهمانان نوروزی به استان به ویژه در قالب تأسیسات گردشگری امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه  گردشگران و مسافران نوروزی به استان ایلام سفر نکنند، اضافه کرد: هتل‌ها، مهمان پذیرها، مدارس و مسافرخانه‌ها و سایر اماکن نیز تعطیل است.

شنبه زاده تصریح کرد: همچنین تمامی فعالیت‌ها و برنامه ریزی های آژانس‌های مسافرتی، دفاتر گردشگری و خدمات توریستی تعطیل خواهد بود و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد:به مدیران ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستانهای تابعه و همچنین به دهیاران روستاهای هدف گردشگری هشدار داده شده که از ورود مهمانان نوروزی به این مکان ها جلوگیری کنند تا شیوع این بیماری بیشتر از این دامنگیر نشود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام بیان کرد: بر اساس مصوبات کمیته بحران اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، هر گونه پذیرش گردشگران و مسافران در امامزاده ها و زائرسراها توسط هیئت امنای این اماکن ممنوع است.

وی افزود: از اداره کل اوقاف و مدیران بقاع متبرکه استان انتظار می‌رود برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از ورود گردشگران و مسافران نوروزی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا اطلاع‌ثانوی جلوگیری کند.

کد خبر: ۸٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha