۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
۳ نانوایی در رشت پلمب شدند
مدیرکل تعزیرات گیلان:

۳ نانوایی در رشت پلمب شدند

رشت - مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از پلمب سه واحد نانوایی در رشت به دلیل عدم رعایت بهداشت خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از تعزیرات حکومتی گیلان، منصور انصاری اظهار داشت: در اجرای طرح های نظارتی و در راستای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی سه واحد نانوایی متخلف بهداشتی در شهر رشت به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی، توسط بازرسان پلمب و پرونده آن برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات ارسال شد.

وی با اشاره به ضرورت رعایت موازین بهداشتی در تهیه و پخت نان، گفت: با متصدیانی که نسبت به رعایت موازین بهداشتی بی توجه باشند، برخورد قانونی صورت گرفته و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: گشت مشترک ویژه‌ای با همکاری بازرسان اداره کل تعزیرات، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت برای نظارت بر توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در بازارهای این استان تشکیل شد.

انصاری افزود: گشت‌های مشترک از چند روز گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور آغاز شده و به طور مستمر ادامه دارد.

وی بیان کرد: در هر هشت شهرستان استان گیلان یک تیم ویژه مشترک برای این منظور ایجاد شده است.این تیم های مشترک، تمام داروخانه‌ها، مراکز عرضه و تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده را زیرنظر دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خاطرنشان کرد: بازدیدها همه روزه و خارج از ساعت اداری به منظور جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت‌های ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده انجام می‌شود.

کد خبر: ۸٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha