۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
۲۵۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در ایلام پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۲۵۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در ایلام پرداخت شد

ایلام - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: طی دو سال گذشته ۲۵۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان پرداخت شده است.

شکرالله شیرخانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد:  تاکنون به چهار هزار و۳۱۷ طرح اشتغال روستایی، تسهیلاتی به میزان ۲۵۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت و این میزان تسهیلات منجر به ایجاد شش هزار و ۴۲۵ شغل در استان ایلام شده است.

وی گفت: ایلام در جذب اعتبارات و اجرای صحیح برنامه اشتغال روستایی و عشایری در کشور، در رده استان های برتر قرار دارد و موفق به جذب بیش از سقف اعتبارت اشتغالزایی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: در آخرین گزارش مرکز آمار ایران، این استان با نرخ بیکاری ۸.۱ پس از استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سمنان در رتبه چهارم کشور در زمینه کاهش بیکاری قرار گرفته است.

شیرخانی افزود: مرکز آمار ایران تنها مرکزی است که نرخ تورم و بیکاری را با استفاده از شاخص‌ها اعلام می‌کند که یک بخش مستقل است و آمار را رصد می کند و بر اساس آن نرخ بیکاری در هر جامعه ای اعلام می شود.

وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ نقشی در ایجاد شغل ندارد، گفت: در ایلام روند ایجاد شغل مثبت است و بیش از این باید در زمینه ایجاد شغل کار صورت گیرد.

کد خبر: ۷٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha