۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
بارقه های امید در بورس
کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با بازار عنوان کرد؛

بارقه های امید در بورس

عباسیان کارشناس بازارهای مالی گفت: امید در میان سهامداران شکل گرفته و بازار بعد از مدت ها، به اخبار مثبت نسبت به منفی واکنش بیشتری نشان می‌دهد.

سمیه شوریابی؛ بازار: علی عباسیان کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در خصوص وضعیت و روند بازار تشریح کرد: چیزی که با تغییر در ریاست سازمان بورس مشهود است این می باشد که سهامداران تمایل به خرید دارند و انتظارات سهامداران این را نشان می‌دهد که در آینده، بازار سرمایه پیش‌بینی پذیرتر باشد.

عباسیان همچنین افزود: علی رغم اینکه اتفاقات ژئوپلیتیک و افزایش تنش ها به شدت موجب نگرانی ها در اقصی نقاط خاورمیانه حتی جهان شده و در پی این افزایش تنش ها حتی طلای جهانی نیز سیر صعودی به خود گرفته است، اما در بازار سرمایه ایران افزایش امید را شاهد هستیم.

برای سهامداران پیش‌بینی پذیری بازار به مراتب مهم تر از رشد بازار سرمایه است

این کارشناس بازارهای مالی با بیان اینکه در وضعیتی که سهامداران دچار ترس شده باشند واکنش به اخبار منفی بیشتر از اخبار مثبت است (تا چند مدت پیش همین منوال را شاهد بودیم)، ابراز داشت: اما با توجه به موارد ذکر شده می‌توان گفت امید در بین سهامداران شکل گرفته و بازار بعد از مدت ها به اخبار مثبت نسبت به اخبار منفی واکنش بیشتری نشان می‌دهد، لذا با توجه به تفاسیر فوق انتظار می‌رود بازار سرمایه با رشد همراه باشد، البته برای سهامداران پیش‌بینی پذیری بازار به مراتب مهم تر از رشد بازار سرمایه است.

کد خبر: ۳۰۵٬۳۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha