۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲
حمله بالستیکی یمن به تل آویو؛ رونمایی موشک های جدید
در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر در فلسطین و لبنان؛

حمله بالستیکی یمن به تل آویو؛ رونمایی موشک های جدید

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد بیش از دو میلیون شهرک نشین صهیونیست پس از حمله موشکی یمن به تل آویو و مرکز فلسطین اشغالی، به پناهگاه‌ها گریختند و بیش از ۱۷ نفر زخمی شدند.

به گزارش بازار، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی حمله موشکی یمن به مناطق مرکز فلسطین اشغالی، پروازها در فرودگاه بن گوریون برای مدتی متوقف شد.

شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به شلیک موشک زمین به زمین از یمن به تل آویو، مدعی شد این موشک در خارج از مرزهای فلسطین اشغالی منهدم شده است.

یمنی ها از موشک هایی استفاده کردند که تا آخرین لحظات شناسایی نشده بودند. این مسئله که آنها می توانند هر موقع که خواستند تل‌آویو را بمباران کنند نگران کننده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی حمله موشکی یمن به مناطق مرکز فلسطین اشغالی، پروازها در فرودگاه بن گوریون برای مدتی متوقف شد.

این رسانه‌ها افزودند چند هواپیما نتوانستند به علت حمله موشکی یمن در فرودگاه بن گوریون فرود آیند.

منابع مطلع در مصاحبه با المیادین تأکید کردند: نمی‌توان به ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره این حمله اعتماد کرد و همه باید منتظر بیانیه سخنگوی نیروهای مسلح یمن بمانند.

این منابع افزودند در حمله یمن بیش از یک هدف در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار گرفته است و دشمن باید بداند که یافا (تل آویو) دیگر امن نیست.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد در پی حمله موشکی یمن بیش از ۱۷ شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند.

همچنین رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد بیش از دو میلیون شهرک نشین صهیونیست پس از حمله موشکی یمن به تل آویو و مرکز فلسطین اشغالی، به پناهگاه‌ها فرار کردند.

آژیرهای در تل آویو مناطق گسترده‌ای در سرزمین‌های اشغالی در پی حمله موشکی از یمن به صدا درآمد.

کد خبر: ۳۰۵٬۳۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha