۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
۸ پروژه راه روستایی ایلام در حال اجرایی شدن است
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

۸ پروژه راه روستایی ایلام در حال اجرایی شدن است

ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به اینکه هشت پروژه راه روستایی استان در حال اجرایی شدن است، گفت: این پروژه شامل احداث، بهسازی و آسفالت راه های روستایی است.

علی اصغر کاظمی در گفت و گو با بازار اظهار کرد: در سال جاری به رغم همه مشکلات اقتصادی، هشت پروژه راه روستایی شامل احداث، بهسازی و آسفالت در استان ایلام در حال اجرایی شدن است.

وی با اشاره به یشرفت مناسب احداث، بهسازی و آسفالت راه های روستایی ایلام در سال جاری، گفت: هفت کیلومتر از جاده روستایی چم سرخ به حاضر میل در دهلران، چهار کیلومتر از مسیر تجریان به بان خشک شهرستان ایلام، چهار کیلومتر ازمسیر سرچم- پیاز آباد شهرستان هلیلان و اجرای شش کیلومتر مسیر هلیوه- امام زاده شاه احمد در شهرستان آبدانان از جمله محورهای روستایی است که در سال جاری بهسازی و آسفالت شده اند.

کاظمی با اشاره به تکمیل پل بزرگ طاقی بلوطستان با دهانه شش متر افزود: اجرای هفت کیلومتر عملیات خاکی  و تکمیل احداث پل های محور بانخشک- ریزه وند در شهرستان ایلام، اجرای ۸۰ درصد عملیات خاکی و ۵۰ درصد ابنیه فنی قطعات یک و دو پیامن- چنار در شهرستان هلیلان و اجرای ۵۰ درصد عملیات خاکی و زیرسازی مسیر میدان- خلف بخش ماژین شهرستان دره شهر از دیگر اقدامات راه و شهرسازی استان ایلام در بخش راه های روستایی در سال جاری است.

وی عنوان کرد: هم اکنون یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی در ایلام وجود دارد و استانداردسازی راه های روستایی و فرعی در برنامه راه و شهرسازی استان است.

کد خبر: ۶٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha