۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
 بانکهای مازندران امسال ۱۷ درصد بیشتر وام دادند
معاون استاندار مازندران:

بانکهای مازندران امسال ۱۷ درصد بیشتر وام دادند

ساری - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: میزان تسهیلات پرداختی توسط بانکها در استان امسال ۱۷ درصد بیشتر شده است.

 حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بانک های استان امسال ۱۷ درصد بیشتر از مدت هشت ماه سال قبل در بخش های مختلف از جمله مسکن، ازدواج، فروش اقساطی و غیره تسهیلات دادند گفت: همچنین بانکها چهار هزار میلیارد ریال به واحدهای تولیدی استان وام دادند.

خیریان پور با اظهار اینکه بیش از ۴۳۷ هزار میلیارد ریال منابع بانکی در استان وجود دارد که ۴۲۲ هزار میلیارد ریال آن سپرده های مردمی است تصریح کرد:ارائه تسهیلات در بخش اشتغال و رونق تولید از جمله سرفصل ها و اولویت ها در استان است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه امسال بیش از ۹۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال دوباره به تولید بازگشتند گفت: امسال بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش نیز به واحدهای اشتغال زا و تولیدی داده شده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام به میزان ۱۷ میلیارد تومان برای نساجی مازندران گفت: تعیین تکلیف وضعیت این کارخانه جزو دستورات موکد استاندار مازندران به شمار می رود و کمیته ای به این منظور نیز تشکیل شده است.

خیریان پور فعال شدن کارخانه چوب و نساجی را از محورهای جلسه ستاد تسهیل رونق تولید بیان کرد.
 

کد خبر: ۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha