۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
امیدواریم شرایط اقتصادی و سیاسی کشور با یکدیگر هم سو شود
مدیر عامل شرکت سابات صنعت:

امیدواریم شرایط اقتصادی و سیاسی کشور با یکدیگر هم سو شود

گرگان- حسینی، مدیر عامل شرکت سابات صنعت با بیان اینکه امیدواریم شرایط اقتصادی و سیاسی کشور با یکدیگر هم سو شود، گفت: تولیدکنندگانی هستند که شبانه روز زحمت می کشند و دغدغه اصلی آنها پیشبرد تولید است.

سید مصطفی حسینی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: قطعا نقدینگی که از طریق بانک ها پرداخت میشد، بر روی ساخت و ساز، سرمایه در گردش تولیدات و سایر قسمت ها تاثیرگذار بود.

مدیر عامل شرکت سابات صنعت با بیان اینکه واحد های تولیدی به مدت دو سال است که نمی توانند تسهیلات دریافت کنند، افزود: حتی اگر از سامانه بهین یاب و وزارت صمت بخواهند پیگیری کنند، میزان تسهیلات مبالغ بسیار کمی است که از پرداخت همان هم جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم شرایط اقتصادی و سیاسی کشور با یکدیگر هم سو شود، گفت: تولیدکنندگانی هستند که شبانه روز زحمت می کشند و دغدغه اصلی آنها پیشبرد تولید است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شعار اعلام شده امسال بر موضوع تولید و اشتغال تأکید دارد، متاسفانه در سال های اخیر این تاکیدات، صرفا در حد شعار بوده است و به نتیجه درستی نرسیده است و لازمه اجرایی شدن آن این است که اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی، دستگاه های اجرایی مرتبط و همچینین بانک ها باید با واحد های تولیدی تعامل داشته باشند تا این روند باعث اشتغال زایی و تولید بیشتر شود.

حسینی با بیان اینکه همه ی اصناف صنعت و ساختمان به یکدیگر وابسته هستند، گفت: برای کار، فعالیت و پویایی درزمینه ساختمان، همه ی حوزه ها به صورت زنجیروار با یکدیگر همکاری می کنند لذا امید است شرایط خوبی فراهم شود تا تصمیمات بهتری در راستای اهدای تسهیلات از سوی بانک ها صورت گیرد.

کد خبر: ۲۹۳٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha