۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
تمام هزینه‌های درمانی دانش آموزان پرداخت می‌شود
مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش:

تمام هزینه‌های درمانی دانش آموزان پرداخت می‌شود

کریمی فر، مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش از پرداخت همه هزینه‌های درمانی دانش آموزان در داخل و خارج از مدارس خبر داد.

به گزارش بازار، گودرز کریمی فر، گفت: بیمه حوادث دانش آموزی شبانه روزی است و خدمات این بیمه مشمول دانش آموزان در خارج از مدرسه نیز می‌شود.

وی افزود: مبلغ این بیمه به ازای هر دانش آموز ۵ هزار و ۹۵۰ تومان است که براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش همه دانش آموزان ملزم به پرداخت آن هستند.

مدیرکل تعاون پشتیبانی آموزش و پرورش تاکید کرد: بر اساس این بیمه دانش آموزان در هر مکان و در هر ساعتی از شبانه روز در دو بخش درمان مازاد بر بیمه پایه و مسئولیت مدنی تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: این بیمه شامل خدمات جراحی، کلینیکی، پاراکلینیکی، غرامت نقص عضو و دیه فوت است که حتی در صورت بروز حادثه برای دانش آموز در خارج از مدرسه نیز به طور کامل پرداخت خواهد شد.

کریمی فر گفت: مدت زمان بیمه حوادث دانش آموزی از اول مهر ۹۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش از عملیاتی شدن ساخت واحدهای مسکونی برای ۴۴ هزار و ۷۷۵ فرهنگی در ۱۸ استان و ۶۵ شهر خبر داد و افزود: تحویل واحدهای مسکونی از ۱۸ تا ۲۴ ماه طول خواهد کشید و امیدواریم بتوانیم زودتر واحدهای مسکونی را به فرهنگیان تحویل دهیم.

کریمی فر تاکید کرد: براساس تفاهم نامه‌ای که میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی منعقد شده است ۱۷۰ هزار فرهنگی در مدت سه سال صاحب مسکن خواهند شد.

وی اضافه کرد: آورده اولیه فرهنگیان با وام‌های حمایتی ۴۰ تا ۵۰ میلیونی از طرف وزارت آموزش و پرورش تامین خواهد شد.

کد خبر: ۶۰٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha