۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
خودروهای قاچاق به دلیل مشخص نبودن مدارک واردات صادر نمی شوند
مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران:

خودروهای قاچاق به دلیل مشخص نبودن مدارک واردات صادر نمی شوند

تهران- مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به اینکه کالاهای سرمایه‌ای که به تولید داخل ضربه بزنند به خارج از کشور صادر خواهند شد گفت: خودروهای قاچاق به دلیل مشخص نبودن مدارک واردات صادر نمی شوند.

به گزارش خبرنگار بازار،برومند میرزایی پور ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم امحای کالاهای سلامت محور فاقد مجوز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام کالاهایی که امروز توسط سازمان اموال تملیکی معدوم شدند وارداتی هستند و به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند اظهار داشت: امروز ۴۰۰ تن کالای سلامت محور به ارزش ۱۹ میلیارد ریال که توسط معاونت غذا و داروی علوم پزشکی مضر شناخته شده‌اند، امحا شده‌اند.

وی با بیان اینکه افزود: تاکنون هزار و ۹۷۰ تن کالا به ارزش ۲۳۰ میلیارد ریال منهدم شده است.

میرزایی پور با بیان اینکه این کالاها بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از صدور احکام نهایی قضایی منهدم شده اند گفت: کالاهای انهدامی، بهداشتی، آرایشی و دخانیات هستند که سلامت انسان را به مخاطره می‌اندازد و کشفیات ما در سال‌های ۹۵ تا ۹۸ بوده که به صورت قاچاق وارد کشور شده و در استان کشف و ضبط شده‌اند.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به اینکه کالاهای سرمایه‌ای که به تولید داخل ضربه بزنند به خارج از کشور صادر خواهند شد گفت: خودروهای قاچاق به دلیل مشخص نبودن مدارک واردات صادر نمی شوند.

کد خبر: ۵٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha