۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
۵۱۰۰ زنجانی در طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کردند
در مرحله دوم اقدام ملی مسکن:

۵۱۰۰ زنجانی در طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کردند

زنجان- معاون مسکن اداره راه وشهرسازی استان زنجان گفت: در مرحله دوم ۵ هزار و ۱۰۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۰۰ نفر برای آببر است.

محسن محرمی یگانه در گفتگو با بازار گفت: مرحله دوم ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان امروز ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و ظرفیت ثبت نام متقاضیان استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن در ۲۶ دقیقه به پایان رسید.

وی اظهار کرد: ظرفیت استان زنجان ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد واحد مسکونی است و در مرحله دوم ۵ هزار و ۱۰۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۰۰ نفر برای آببر است.

معاون مسکن وباز آفرینی اداره کل راه وشهر سازی استان زنجان، گفت: پالایش لازم از ثبت نام کنندگان انجام می‌شود و تایید و عدم تایید متقاضیان به افراد پیامک می‌شود.

محرمی یگانه ابراز کرد: در مرحله اول ثبت نام از متقاضیان مسکن طرح اقدام ملی که از ساعت ۱۰ صبح ۲۳ آذرماه در زنجان آغاز شد، طی ۳۸ دقیقه، ظرفیت ۴ هزار نفری سهمیه شهر زنجان تکمیل و سایت بسته شد و ۲ هزار نفر هم که برای آنها کد اولیه از طریق سامانه ارسال شد در لیست ذخیره قرار گرفتند.

وی گفت:  طرح اقدام ملی مسکن  شامل همه اقشار عمومی جامعه که مسکن ندارند، می شود و این طرح در قالب شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر و بافت فرسوده اجرا می شود. 

معاون مسکن اداره راه و شهر سازی استان زنجان یاد آور شد: انبوه سازان مسئولیت ساخت این واحدها در استان زنجان را برعهده خواهند داشت و آورده دولت زمین و تسهیلات است.

کد خبر: ۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha