۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
دلار و یورو در بازار آزاد گران شد

دلار و یورو در بازار آزاد گران شد

قیمت دلار طی یکی دو روز اخیر با تغییراتی همراه شده و بهای آن در بازار آزاد روندی صعودی به خود گرفته است.

به گزارش بازار، امروز قیمت دلار در صرافی بانک ها برای فروش ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان بوده که نسبت به دیروز با افزایش ۱۰۰ تومانی همراه است.

صرافی‌ها همچنین دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۳۰۰ هزار تومان خریداری می‌کنند.

علاوه بر این قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز امروز، ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است؛ همچنین قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ و ۸۰۰ هزار تومان است.

قیمت طلای ۱۸عیار نیز امروز در بازار تهران به ۵۱۶ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۸۹ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان رسید. همچنین سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز ۵ میلیون و ۶۵ هزار تومان معامله می شود.

در بازار آزاد قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک‌میلیون و ۵۶۰ هزار تومان و قیمت سکه گرمی ۹۳۳ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۵۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۷۰ دلار معامله می‌شود.

گزارش "بازر" حاکی است، افزایش قیمت ارز و طلا در بازار به دلیل نزدیک شدن به تصمیم گیری در خصوص تمدید و یا عدم تمدید ایران به لایحه مقابله با پولشویی (fatf) در ۲۶ بهمن ماه جاری است. که البته بانک مرکزی به سرمایه گذاران هشدار داده است، فریب التهاب بازار و پیش بینی های غیر کارشناسانه سفته بازارا و دلالان را نخورید.

کد خبر: ۵٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha