۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
صیانت از میراث فرهنگی اولویت نیروی انتظامی اردبیل است
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل:

صیانت از میراث فرهنگی اولویت نیروی انتظامی اردبیل است

اردبیل - فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: صیانت و حفاظت از میراث فرهنگی و بناهای تاریخی اولویت ما در مجموعه نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار بازار، سردار هوشنگ حسینی ظهر امروز یکشنبه در جلسه با مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی نشان دهنده هویت و اصالت  منطقه هستند که باید همه مردم در حفظ و نگهداری از آن کوشا باشند.
وی با اشاره به اهمیت این موضوع، بیان کرد: صیانت و حفاظت از میراث فرهنگی و بناهای تاریخی از اولویت‌های اصلی ما در مجموعه نیروی انتظامی استان است.
در این جلسه همچنین نادر فلاحی مدیرکل میاث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با قدردانی از حمایت های مجموعه انتظامی استان در حوزه حفاری‌های غیرمجاز و حفاظت از بناهای تاریخی و باستانی، افزود: لزوم حفاظت از بناهای تاریخی نیازمند آموزش در سطوح مختلف جامعه است که این کار از ابتدای سال جاری در دستور کار اداره کل قرار گرفته است

وی گفت: سعی ما این است تا میزان تعارضات غیرقانونی به آثار باستانی را از شیوه‌های فرهنگی و آموزشی به حداقل برسانیم که در این خصوص حمایت‌های مجموعه انتظامی و قضایی استان باعث تاثیرگذاری بیشتر آن خواهد بود.
کد خبر: ۴٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha