۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
 ۳ تفاهم نامه سرمایه گذاری در بجنورد منعقد شد
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای شهر بجنورد:

 ۳ تفاهم نامه سرمایه گذاری در بجنورد منعقد شد

بجنورد- رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای شهر بجنورد از انعقاد سه تفاهم نامه سرمایه گذاری در این شهر خبر داد.

بهمن جباری رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای شهر بجنورد روز گذشته در حاشیه یکصد و بیست و ششمین جلسه رسمی این شورا در گفتگو با بازار با اشاره به سفر دو روزه چند سرمایه گذار به این شهر گفت: یکشنبه هفته جاری مدیرعامل شرکت هلدینگ جاده ابریشم به همراه یکی از مدیران عالی رتبه این شرکت از کشور ایتالیا، بازدیدی از فرصت های سرمایه گذاری شهرداری بجنورد داشتند.

وی افزود: طی این بازدید، سه تفاهم نامه سرمایه گذاری برای پارک بش قارداش، پارک دوبرابر و دوراهی کشتارگاه صنعتی در مسیر بجنورد به باباامان منعقد شد.

جباری اظهار کرد: در پی انعقاد این تفاهم نامه ها مقرر شد تا مجتمع های اقامتی، پذیرایی، تفریحی و توریستی احداث کنند.

وی اضافه کرد: روز دوشنبه گذشته نیز این سرمایه گذاران از فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان بازدید داشتند که منجربه موافقت اجرای پروژه بین راهی در چمن بید شد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای شهر بجنورد گفت: تمام شهرستان های استان از جمله بجنورد پتانسیل و ظرفیت بسیاری در بخش های مختلف دارند که در صورت جذب سرمایه گذار و توجه به آنان می توان اقتصاد استان و شهر را نیز رشد داد.

وی تاکید کرد: با وجود فرصت های بسیار، بایستی موانع و چالش های سرمایه گذاری برای حضور آسان سرمایه گذار چه داخلی و چه خارجی به خوبی رفع شود.

کد خبر: ۳۹۹

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha