۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
پرداخت تسهیلات ۱۴۰ میلیون تومانی مسکن برای خانواده‌های دو معلول
‌ رئیس انجمن خیرین مسکن‌ساز خبر داد:

پرداخت تسهیلات ۱۴۰ میلیون تومانی مسکن برای خانواده‌های دو معلول

سمنان– رئیس انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور از پرداخت تسهیلات بلاعوض ۱۴۰ میلیون تومانی مسکن برای خانواده‌های دو معلول خبر داد و گفت: این مبلغ پیش‌ازاین ۶۰ میلیون تومان بود که اکنون افزایش‌یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، خاکپور بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر استاندار ضمن بیان اینکه انجمن خیرین مسکن‌ساز از سال ۸۲ در حال فعالیت است و تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده است، اظهار داشت: در راستای حمایت از خانواده‌های دارای دو معلول در کشور تسهیلات بلاعوض ۱۴۰ میلیون تومانی مسکن ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه این مبلغ پیش‌ازاین ۶۰ میلیون تومان بود، تصریح کرد: در حوزه شهری برای هر خانواده دو معلول از طرف بهزیستی و واحد زمین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این مبلغ تسهیلات پرداخت می‌شود.

شناسایی اقشار آسیب‌پذیر جامعه
رئیس انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین پنج وزارت خانه و سازمان بیان کرد: در این راستا برای خانواده‌هایی که دو معلول یا بیشتر داشته باشند مسکن ساخته و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

خاکپور با تأکید بر اینکه شناسایی افراد واجد شرایط در حوزه شهری و روستایی بر عهده این پنج دستگاه است، افزود: انجمن خیرین مسکن‌ساز با شناسایی اقشار آسیب‌پذیر با کمک خیرین اقدام به ساخت مسکن می‌کنند و در اختیار آنان قرار می‌دهد.

وی گفت: در بحث مسکن روستایی تاکنون مبلغ ۳۶ میلیون تومان به هر واحد مسکونی کمک بلاعوض اختصاص‌یافته است.

رئیس انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور تأکید کرد: در بحث ۲۰۰ هزار واحد که قرار بود به دهک پایین جامعه اختصاص یابد مقرر شد تا انجمن شرایط خود را اعلام و اقدامات لازم در این راستا انجام شود.

مشارکت خیران مسکن‌ساز در تکمیل ۲۹ واحد مسکونی در استان سمنان
 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان نیز در این دیدار بابیان اینکه انجمن خیرین مسکن‌ساز در روستاهای استان اقدامات مطلوبی را به انجام رسانده است، اظهار داشت: توزیع سیمان رایگان و ارائه تسهیلات به مردم این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا فلاح با اشاره به اینکه در بخش کالپوش ۱۰ واحد ۶۰ متری که تحت نظر کمیته امداد و بهزیستی بود توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز تکمیل شد، اضافه کرد: انجمن خیرین مسکن‌ساز تاکنون در تکمیل ۲۹ واحد همکاری و مشارکت داشته است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها اکنون در مرحله نصب درب و پنجره است و ۴۰ واحد نیز در مرحله اسکلت و ساخت ۱۸ واحد مسکن نیز در دست بررسی است.

کد خبر: ۳۶٬۶۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha