۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
 ۴۴۹ واحد مسکونی به افراد محروم زنجان اختصاص یافت
رئیس انجمن خیران مسکن‌ساز زنجان:

۴۴۹ واحد مسکونی به افراد محروم زنجان اختصاص یافت

زنجان - رئیس انجمن خیران مسکن‌ساز زنجان گفت: تا به امروز ۴۴۹ واحد مسکونی به افراد محروم و ۱۹۸ واحد به افراد تحت پوشش کمیته امداد در استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، اسرافیل نیازی شامگاه شنبه در جلسه مجمع خیرین مسکن ساز در محل استانداری زنجان،گفت: مجمع خیرین ساز برای ساخت مسکن خانواده‌های محروم و تحت پوشش نهادهای حمایتی بسیار جدی است. 

وی با بیان اینکه در سال جاری هم برای ساخت مسکن این خانواده‌ها برنامه ریزی لازم را داریم، اظهار کرد: تا به امروز ۷۶۳ واحد در قالب خیران مسکن‌ساز در استان احداث شده است.

رئیس انجمن خیران مسکن ساز زنجان، گفت: تولید مسکن مناسب و ارزان‌قیمت یکی از اهداف مهم این انجمن است.

نیازی با بیان اینکه  تا به امروز ۴۴۹ واحد مسکونی به افراد محروم و ۱۹۸ واحد برای افراد تحت پوشش کمیته امداد در استان زنجان احداث شده است، ابراز کرد:  ۱۱۶ واحد به متقاضیان تحت پوشش بهزیستی واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، با بیان اینکه برای ساخت یک واحد مسکونی ۷۰ تا ۹۰ متری، در حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه دارد، تصریح کرد: این میزان مبلغ یک‌سوم هزینه‌ها را که شامل زمین می‌شود، دولت در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

مسعود بیات منش به اجرای طرح ملی اقدام مسکن اشاره کرد و افزود: طرح اقدام ملی مسکن تا پایان دولت دوازدهم به پایان خواهد رسید.

وی گفت: در ابتدا تعداد واحدهای پیش‌بینی شده برای طرح اقدام ملی در استان زنجان ۹ هزار واحد بوده که این تعداد با ثبت‌نام و استقبال خوب زنجانی‌ها به ۱۳ هزار و ۳۰۰ واحد رسیده است. 

کد خبر: ۳٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha