۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
بارش برف در ۳ نقطه از شرق استان سمنان | استفاده از «زنجیر چرخ» الزامی شد
امروز؛

بارش برف در ۳ نقطه از شرق استان سمنان | استفاده از «زنجیر چرخ» الزامی شد

شاهرود- بارش برف در محور توسکستان و گردنه خوش ییلاق در شمال شهرستان شاهرود و همچنین محور کالپوش در شرقی‌ترین نقطه استان سمنان سبب کندی تردد خودروها شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، بارش برف از بامداد جمعه در شرق استان سمنان منجر به لغزندگی معابر و جاده های شرق استان سمنان شده است هم اکنون تردد در مسیرهای مرتفع در شهرستان های شاهرود و میامی تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بارش برف در محور توسکستان و گردنه خوش ییلاق در شمال شهرستان شاهرود و همچنین محور کالپوش در شرقی ترین نقطه استان سمنان سبب کندی تردد خودروها شده و راهداری با ماشین آلات جاده ای در حال تیغ زدن جاده و برف روبی است.

زنجیر چرخ الزامی است

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بارش برف و باران، کولاک و همچنین برودت شدید هوا از شب گذشته تا صبح جمعه، چهارم آبان ماه سبب بروز کندی در تردد خودرو ها در شرق استان شده است، گفت: محور میامی - جاجرم به دلیل وقوع سیلاب مسدود است.

امیر عمیدی با بیان اینکه هیچ کدام از دیگر مسیرهای اصلی شهرستان های شاهرود و میامی مسدود نیستند، ابراز کرد: به دلیل بارش برف و باران و همچنین لغزندگی معابر برون شهری، تردد در محورهای کوهستانی شرق استان سمنان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه توصیه راهداری و پلیس راه برای خودروها، همراه داشتن زنجیر چرخ در محور های کالپوش، توسکستان و خوش ییلاق است، تاکید کرد: تردد در سه محور مذکور به واسطه بارش برف تنها با تجهیزات زمستانی ممکن خواهد بود.

راهداران در حال خدمت رسانی

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه بارش در محور توسکستان در محدوده استان گلستان هم بسیار زیاد بوده است گفت: راهداران در حال برف روبی هستند اما به واسطه بارش برف تردد در این محور تنها و تنها با استفاده از زنجیر چرخ و البته به کندی، امکان پذیر است.

عمیدی با بیان اینکه راهداران در تلاش هستند که محورها را به سرعت برفروبی کنند، بیان کرد: از مردم می خواهیم در صورت عدم اضطرار وارد سه محور مذکور یعنی کالپوش در شهرستان میامی، خوش ییلاق و توسکستان در شهرستان شاهرود نشوند.

کد خبر: ۳۰۹٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha