ماسک امپایر از برنامه‌های آینده خود رونمایی کرد

ماسک امپایر از برنامه‌های آینده خود رونمایی کرد

بازی تلگرامی ماسک امپایر روز قبل و بعد از تمام شدن‌ فاز اول بازی‌اش، از برنامه‌های خود برای آینده رونمایی کرد.

به گزارش بازار، بازی ماسک امپایر روز قبل اعلام کرد که به زودی ایردراپ کاربرانش را توزیع می‌کند. این بازی تاکید کرد که توکن X ادامه خواهد داشت و اکوسیستم آن به توسعه خود ادامه خواهد داد. شایان ذکر است که ماسک امپایر از شب قبل هم امتیازات و ایردراپ کاربران خود را مشخص کرده است.

در هر صورت این بازی قصد دارد به لطف منابع گسترده و نامی که در بازار مینی اپلیکیشن‌های تلگرامی دارد، با پروژه‌های جدید مشارکت کند و کاربرد توکن خود و روش‌های درآمدزایی کاربرانش را تقویت نماید.

علاوه بر این تمرکز توسعه‌دهندگان ماسک امپایر در حال حاضر به ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم محصولات تلگرامی معطوف شده‌ و در این اکوسیستم توکن X عمیقاً ادغام خواهد شد. به عبارت دیگر توکن مذکور قرار است مرکز این محصولات باشد و به هولدرهای خود امتیازات و فرصت‌های زیادی بدهد.

ضمن اینکه آن‌ها در حال حاضر در حال آماده‌سازی یک فید خبری، یک برنامه یادگیری زبان و یک ردیاب خواب هستند. در همه این برنامه‌ها، هولدرهای X نسبت به کاربران عادی مزایای بیشتری خواهند داشت. ماسک‌ امپایر تاکید کرد که در آینده جزئیات بیشتری را در مورد همه محصولات خود به اشتراک خواهد گذاشت.

توجه داشته باشید که توکن ماسک امپایر قرار است پنجشنبه ۲۴ اکتبر (۳ مهر) در صرافی‌ها لیست شود. عرضه این توکن به ۶۹۰ میلیارد واحد می‌رسد و ۷۵ درصد از آن بین کاربرانش توزیع می‌گردد.

کد خبر: ۳۰۸٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha