۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
مشارکت مردم برای رفع مشکلات استان اصفهان ضروری است
استاندار اصفهان:

مشارکت مردم برای رفع مشکلات استان اصفهان ضروری است

اصفهان - جمالی نژاد؛ استاندار اصفهان گفت: یک نفر به تنهایی نمی تواند مشکلات استان اصفهان را رفع کند و همه باید برای رفع مشکلات و آبادانی اصفهان هم قسم شویم و از ظرفیت مشارکتهای مردمی نیز بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی جمالی نژاد عصر شنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید استان اصفهان اظهار کرد: برای رفع مشکلات استان اصفهان باید مسئله محور حرکت کنیم و در این مسیر باید تلاش کنیم که راه حل های جدید خود موجب ایجاد معضلات نو نشود.

وی با بیان اینکه در رویکرد خود سه محور اصلی را مدنظر قرار خواهم داد که نخستین مورد در نظر گرفتن مشارکت مردم در امور است، افزود: هم افزایی بین مسئولان و مردم باید مدنظر ما باشد و تلاش کنیم دوگانگی میان مردم و مسئولان در میان نباشد.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه یک نفر به تنهایی نمی تواند مشکلات استان اصفهان را رفع کند و همه باید برای رفع مشکلات و آبادانی اصفهان هم قسم شویم، گفت: مداومت و پیگیری برای به نتیجه رسیدن کارها ضروری است و البته پس از رسیدن له هدف نیز نباید متوقف شویم.

وی با تصریح بر اینکه به همراه تیم خود تا پای جان برای رفع مشکلات استان تلاش خواهد کرد، گفت: ما باید با علم به موضوع حرکت کنیم، نمایشی کار ردن در مسیر رفع مشکلات اصفهان را درست نمی دانیم و در این مسیرپذیرای نقد نیز هستیم.

جمالی نژاد با ابراز تاسف از آلودگی که هر روز در شهر اصفهان به وضوح مشخص است، تاکید کرد: نه اجازه می‌دهیم به اصفهان ظلم شود و نه ب سایر استانها و مردم دیگر استانها ظلم می‌ کنیم، نه از حقوق خود کوتاه می‌آییم و نه به حقوق دیگران تعرض می‌کنیم.

وی با بیان اینه در راستای وفاق ملی حرکت می کنیم، گفت: همت و دقت، صداقت، شفافیت و بهره‌مندی از تعاملات بهینه ضروری است، باید اختلافات دست برداریم چراکه فرصت‌سوز هستند.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم که اختلافات فرصت سوز درون استانی و برون استانی به مانع تبدیل شوند، گفت: بر مدار وفاق ملی حرکت خواهیم کرد؛ تنها در مسائل امروز متوقف نمی‌شویم و با نگاهی جامع به آینده نیز می‌اندیشیم.

کد خبر: ۳۰۸٬۳۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha