۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
بحران آب مهم ترین چالش اصفهان است
وزیر کشور:

بحران آب مهم ترین چالش اصفهان است

اصفهان- مومنی، وزیر کشور، با اشاره به لزوم مدیریت بهینه منابع آبی گفت: شرایط زیست‌محیطی در اصفهان به دلیل کمبود آب و استفاده نادرست از منابع، نگران‌ کننده است.

به گزارش خبرنگار بازار، اسکندر مومنی در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان، با غیرت و ایستادگی، در تمامی صحنه‌ها حضور پررنگ داشته‌اند، اظهار کرد: تصمیمات نادرست و مدیریت ضعیف در گذشته به مشکلات آبی اصفهان دامن زده است اما با اتحاد، یکپارچگی و تلاش می‌توانیم مسیر آینده را برای بهبود وضعیت آبی استان تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه دولت چهاردهم به موضوع آب به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خود نگاه می‌کند، بیان کرد: با مدیریت منابع آبی و پیگیری مستمر و جدی، برای مدیریت بهینه آب می توان این مشکلات را رفع کرد.

وزیر کشور با اشاره به مشکلات زیست‌محیطی استان گفت: شرایط زیست‌محیطی در اصفهان به دلیل کمبود آب و استفاده نادرست از منابع، نگران‌کننده است.

وی با اشاره به معضلات ناشی از خشکی تالاب گاوخونی گفت: آلودگی هوا یکی از معضلاتی است که باید برای آن راه‌حل‌های پایدار پیدا کنیم تا این.مشکل مهم اصفهان و فرونشست رفع شود.

وزیر کشور همچنین بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حفظ میراث فرهنگی استان اصفهان تأکید کرد و گفت: اصفهان به دلیل کمبود آب با فرونشست مواجه شده است و باید در اولویت حفاظت و نگهداری از میراث بشری قرار گیرد.

کد خبر: ۳۰۸٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha