۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
بخشی از بیانیه گردان های عزالدین قسام در واکنش به شهادت یحیی سنوار

بخشی از بیانیه گردان های عزالدین قسام در واکنش به شهادت یحیی سنوار

بخشی از بیانیه مهم امروز گردان‌های عزالدین قسام(شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس) در واکنش به شهادت رهبر بزرگ یحیی سنوار که به‌خوبی روحیه رزمندگان حاضر در میدان را نشان می‌دهد.

به گزارش بازار، مایه افتخار جنبش ماست که رهبرانش پیش از مجاهدانش به شهادت می‌رسند.

او بیش از ۲۰ سال از بهترین سال‌های عمر خود را در اسارت سپری کرد.

گروه‌های مقاومت و در رأس آن‌ها حماس، وقتی وارد این نبرد مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ جهاد و مبارزات ملت فلسطین شدند، می‌دانستند که باید بهای سنگینی را بپردازند، همانگونه که همه ملت‌ها برای رسیدن به آزادی باید چنین بهایی را بپردازند و کاملاً آماده جانفشانی باشند؛ از مجاهد گرفته تا رهبران خود.

مسیر جهاد و مبارزه تا آزادی فلسطین ادامه دارد و متوقف نمی‌شود و بهترین گواه آن هم تسلیم نشدن ملت پس از گذشت بیش از یک سال از نبرد #طوفان_الاقصی علیرغم هزینه‌های سنگین این جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی است.

دشمن جنایتکار اگر تصور کرده که با ترور رهبران بزرگ مقاومت مانند سنوار، هنیه، نصرالله، العاروری و دیگران، می‌تواند شعله مقاومت را خاموش کند یا ما را به عقب‌نشینی سوق دهد، دچار توهم شده است.

« شهادت»، بالاترین آرزوی رهبران ماست و خون آنها، چراغ راه رهایی از متجاوزان خواهد بود.

رهبران ما، صدها هزار مجاهد را در این مسیر تربیت کرده‌اند و از خود به جای گذاشته‌اند که به یاری خدا در نهایت سرزمین فلسطین را از لوث اشغالگران پاکسازی خواهند کرد.

کد خبر: ۳۰۸٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha