۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
فاز دوم کابلکشی فیبرنوری در منطقه اورامان تخت آغاز شد
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

فاز دوم کابلکشی فیبرنوری در منطقه اورامان تخت آغاز شد

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: عملیات فاز دوم کابلکشی فیبرنوری در منطقه اورامان تخت از توابع شهرستان سروآباد با همت این مجموعه آغاز شد.

به خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به توپوگرافی منطقه اورامان و پیش بینی اختلال ارتباطی در فصل سرما، افزود: مخابرات منطقه با اجرای فاز دوم کابلکشی فیبرنوری در این منطقه نسبت به توسعه و تقویت زیرساخت های مخابراتی در این مسیر اقدام کرده است.

وی اظهار داشت: ارائه خدمات پایدار و با کیفیت مخابراتی در تمام شرایط به مشتریان از استراتژی های مخابرات است که این مجموعه با آینده گری و پیش بینی برخی اختلالات در شبکه ارتباطی به واسطه بارش های زمستانی و عدم دسترسی به این منطقه نسبت با تامین امکانات و سرمایه گذاری۵۰ میلیارد ریالی عملیات کابلشی فیبرنوری را آغاز کرده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر عملیات کابلکشی فیبر نوری در قالب فازم دوم به طول چهار کیلومتر از گردنه ژالانه تا شهر اورامان تخت در دست اجراست.

حکمت بیان کرد: فاز اول این پروژه از گردنه ژالانه تا روستای کماله به طول پنج کیلومتر با تلاش همکاران به اتمام رسیده است و تلاش می شود که در فاز دوم بقیه این مسیر نیز اجرایی و عملیاتی شود.

کد خبر: ۳۰۸٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha