۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
تلاش برای حل اختلاف بین شرکت‌های برق و کالسیمین
مدیرکل صمت زنجان اعلام کرد:

تلاش برای حل اختلاف بین شرکت‌های برق و کالسیمین

زنجان- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت زنجان، از تلاش برای حل اختلاف به وجود آمده بین شرکت برق به دلیل برداشت ۸۳ میلیاردتومانی از حساب‌های شرکت کالسیمین با وجود رای دیوان عدالت اداری خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، مجید گلشنی فرد، به باز شدن حساب‌های شرکت کالسیمین اشاره کرد و بیان داشت: باز شدن این حساب‌ها دو روز پیش و بعد از برداشت مطالبات شرکت توزیع برق انجام شده است.

وی به باقی ماندن اختلاف بین دو شرکت توزیع برق و کالسیمین در مورد مبلغ برداشت شده از حساب‌های کالسیمین اشاره کرد و بیان داشت: اختلاف بر سر مابه‌التقاوت این قیمت بابت بدهی‌های سال گذشته است که شرکت برق ۸۳ میلیارد تومان از حساب‌های کالسیمین برداشت داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت زنجان، با تاکید بر تلاش برای حل و فصل اختلاف موجود بین شرکت‌های توزیع برق و کالسیمین قبل از ارائه شکایت آماده شده، به مراجع قضایی افزود: این موضوع در یکی از کارگروه‌های اقتصادی مانند کارگروه تسهیلات و رفع موانع تولید و یا اقتصاد مقاومتی مطرح و تلاش می‌شود راهکاری برای آن پیدا شود.

گلشنی فرد تاکید کرد: شرکت کالسیمین با توجه به گرفتن رای از دیوان عدالت اداری معتقد است که شرکت توزیع برق نباید مبلغ مد نظر را از حساب‌های این شرکت برداشت می‌کرد.

لازم به توضیح است، موضوع مسدود شدن حساب‌های شرکت کالسمین در نماز جمعه هفته پیش ماه‌نشان از سوی امام جمعه مطرح و حجت‌الاسلام علی اکبری به این اقدام معترض شد.

کد خبر: ۳۰۷٬۹۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha