۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
فراخوان گروه بهمن برای واریز وجه متقاضیان واجد شرایط

فراخوان گروه بهمن برای واریز وجه متقاضیان واجد شرایط

به دنبال فراخوان واریز وجه متقاضیان واجد شرایط خودروهای وارداتی، قیمت ۵ خودرو وارداتی گروه بهمن مشخص و اعلام شد.

به گزارش بازار، در اطلاعیه شرکت بی ام کارز خطاب به متقاضیان و عاملیت های مجاز آمده است: امکان تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه، برای آن دسته از متقاضیان واجد شرایط طرح مذکور که بر اساس استعلام صورت گرفته از سازمان های ذیربط و مطابق با مفاد دستورالعمل تنظیم بازار خودرو(مصوب شورای رقابت) حائز شرایط تشخیص داده شده اند، برای محصولات وارداتی به شرح جدول ذیل، به صورت فروش فوری و آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ فراهم شده است.

براساس این گزارش، تکمیل فرآیند ثبـت نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایـرانی کار به آدرس https://bahman.iranecar.com/bmcars امکانپذیر می باشد، که با ارسال پیامک بـه متقاضـیان واجـد شـرایط، اطـلاع رسـانی خواهد شد.

با توجه به اینکه ظرفیت این مرحله از ثبت نام محدود می باشد، حائزین شرایط، می تواننـد براسـاس ظرفیـت ایجـاد شـده نسبت به واریز وجه و تکمیل پرونده اقدام کنند.

همپچنین با توجه به ظرفیت محدود خودروهای عرضه شده، اولویت با افرادی است که نسبت به واریز وجه اقدام کنند و پس از اتمام ظرفیت، امکان واریز وجه وجود نخواهد داشت.

دریافت فایل فراخوان

کد خبر: ۳۰۷٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha