۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
طرح فروش سوزوکی جیمنی ۵ درب

طرح فروش سوزوکی جیمنی ۵ درب

شرکت راسا موتور خاورمیانه شرایط فروش و تکمیل وجه سوزوکی جیمنی ۵ درب را ویژه متقضیان منتخب سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد.

به گزارش بازار، این طرح از ساعت ۸ صبح امروز (یکشنبه ۲۲ مهر) آغاز شده و تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۲۶ مهر ادامه دار خواهد بود.

جزئیات فروش:

1.jpg

قواعد و ظوابط ثبت نام:

2.jpg

مدارک مورد نیاز هنگام مراجعه به نمایندگی:

3.jpg

نگاهی به مشخصات فنی سوزوکی جیمنی:

سوزوکی جیمنی از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده می کند که توانایی تولید ۱۰۱ اسب بخار قدرت و ۱۳۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. توان تولیدی این موتور از طریق یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک AT و سیستم انتقال قدرت Part-Time ۴WD به هر چهار چرخ خودرو منتقل می شود. در سیستم Part-Time ۴WD، نیرو به صورت پیش فرض به چرخ های عقب منتقل می شود. اما راننده می تواند با استفاده از دنده کمک، نیرو را با کمک سبک و سنگین به هر چهار چرخ منتقل کند. همچنین قفل دیفرانسیل LSD نیز برای کمک به عبور از مسیرهای سخت و لغزنده در محور جلو و عقب سیستم انتقال قدرت این خودرو در نظر گرفته شده است.

آپشن ها و امکانات رفاهی سوزوکی جیمنی:

سوزوکی جیمنی یک خودروی آفرودی اقتصادی و ارزان قیمت ژاپنی است. با این حال این خودرو امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار سرنشینان خود قرار می دهد؛ شیشه بالابرهای برقی، آینه های جانبی برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، کروز کنترل، سیستم شستشوی چراغ های جلو، مه شکن های جلو و عقب، صندلی های جلو با تنظیم دستی و سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS لیست امکانات این خودروی محبوب ژاپنی را تشکیل می دهند.

سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل کشش TCS، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HHC و سیستم کنترل حرکت در سراشیبی HDC نیز لیست امکانات کمک رانندگی سوزوکی جیمنی را تشکیل می دهند.

کد خبر: ۳۰۷٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha