۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
طرح‌های مطالعات مخازن با هدف افزایش تولید نفت منطقه آغاجاری اجرا شود
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

طرح‌های مطالعات مخازن با هدف افزایش تولید نفت منطقه آغاجاری اجرا شود

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: از آنجا که تولید حداکثری، اولویت ‌مناطق نفت‌خیز جنوب است، اجرای طرح‌های مطالعاتی برای شناخت بهتر مخازن با هدف افزایش و توسعه تولید باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ابراهیم پیرامون، در حاشیه نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های نفت «تولید و توزیع نفت و گاز» شرکت نفت و گاز آغاجاری بیان کرد: در این نشست همه مشکل‌های تولید از مخازن، تنگناهای عملیاتی و مسائل بودجه‌ای محدوده این شرکت بررسی شد تا برنامه‌ریزی جدی در راستای تحقق اهداف تولید شرکت نفت و گاز آغاجاری در نیمه دوم سال انجام شود.

وی با اشاره به نقش محوری شرکت نفت و گاز آغاجاری در راهبری میدان‌های بزرگ نفتی عنوان کرد: شرکت نفت و گاز آغاجاری سهم مهمی در تحقق اهداف تولیدی مناطق نفت‌خیز جنوب دارد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: شرکت نفت و گاز آغاجاری با ظرفیت واقعی تولید خود فاصله دارد از این رو نیازمند اجرای پروژه، تزریق گاز و برنامه‌های توسعه‌ای است که پیش از این‌ باید انجام می‌شدند.

پیرامون با تأکید بر بهره‌برداری صحیح از ظرفیت‌های شرکت نفت و گاز آغاجاری برای افزایش تولید و توسعه شرکت گفت: از آنجا که تولید حداکثری، اولویت ‌مناطق نفت‌خیز جنوب است، طرح‌های مطالعاتی برای شناخت بهتر مخازن با هدف افزایش و توسعه تولید باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اهداف تولیدی پیش‌بینی شده برای نیمه دوم امسال گفت: بخشی از اجرای تعهدات تولید مناطق نفت‌خیز باید از طریق شرکت نفت و گاز آغاجاری اجرا شود که به همین منظور از ارائه امکانات حفاری و سایر ملزومات پشتیبانی خواهیم کرد، همچنین این شرکت با انجام اقدام‌های ترمیمی روی چاه‌ها و اقدام‌های اصلاحی پای کار باشد تا مقدار تولید در پایان سال به برنامه مورد نظر برسد.

کد خبر: ۳۰۷٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha