۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
رتبه اول پست بانک خوزستان در توزیع ارز اربعین| ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی پرداخت شده است
مدیر شعب پست بانک خوزستان:

رتبه اول پست بانک خوزستان در توزیع ارز اربعین| ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی پرداخت شده است

اهواز- مهرآبادی، مدیر شعب پست بانک خوزستان گفت: این بانک در اربعین ۱۴۰۳ با توزیع ارز به بیش از ۸۸ هزار و ۵۸۵ نفر، رتبه اول ارز اربعین بین پست بانک های کشور و بین بانک های خوزستان را کسب کرده است.

علیرضا مهرآبادی در حاشیه چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایر خوزستان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پست بانک ایران در سطح کشور به عنوان بانک دولتی فعال است؛ در شهرها حدود ۴۰۰ شعبه و بیش از ۶ هزار نقطه تماس روستایی فعال دارد که این باجه ها به صورت مستقل زیرمجموعه شعب پست بانک هستند.

وی گفت: در خوزستان حدود ۱۸ شعبه مستقل پست بانک و ۲۵۷ باجه بانک روستایی وجود دارد.

مدیر شعب پست بانک خوزستان به اهم خدماتی که در باجه های این بانک ارائه می شود اشاره و عنوان کرد: همه خدمات پایه بانکی در حوزه روستایی، در یک سیستم پر رنکینگ جامعه به مردم ارائه می شود که عملا برای مشتری نیاز به رفت و آمد بین شهر و روستا برای خدمات نیست.

مهرآبادی اضافه کرد: همچنین برای صدور کارت الکترونیک بانکی نیز بیش از ۱۸۰ دستگاه صدور کارت در روستاه نصب شده که مشتریان می توانند در روستاها خدمات دریافت کنند.

وی اظهار کرد: علاوه بر موارد مذکور، خدمات مشتریان سایر بانک ها را در درگاه های دیگر از جمله خودپردازها ارائه می کنیم.

انجام بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تراکنش روستایی

به گفته مدیر شعب پست بانک خوزستان، بیش از ۱۲۶ دستگاه خودپرداز در خوزستان نصب است که بیش از ۱۱۰ دستگاه آن در روستاهای استان است و ماهانه بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تراکنش در حوزه روستایی این دستگاه ها انجام می شود و در مجموع ماهانه حدود ۵ هزار تراکنش الکترونیکی در حوزه پست بانک خوزستان صورت می گیرد.

مهرآبادی ادامه داد: با توجه به نرخ تصادفات و گزارشی که پلیس راهور اخیرا اعلام کرده می توان تاثیرگذاری خدمات را شاهد بود چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد برای خدمات بانکی نیست. قطعا در ماه یک میلیون سفر کاهش پیدا می کند که برای مردم از جهت هزینه های عمومی، جاده ای، تصادفات و ... صرفه جویی به همراه دارد.

وی با بیان اینکه ما در حوزه بانکی نیز تکالیفی برعهده داریم، تصریح کرد: همچون بانک های دیگر تسهیلات ازدواج، فرزندآوری، مسکن شهری، مسکن ملی، ودیعه مسکن، مشاغل خانگی، تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با بهره کم را داریم که در طول سال پرداخت شده است.

مدیر شعب پست بانک خوزستان گفت: طی سال های گذشته تقریبا به ۱۰۰ درصد تعهدات در بخش های مختلف عمل کرده و اکنون در حال انجام و پرداخت است.

مهرآبادی افزود: علاوه بر این مثل دیگر بانک ها، خدمات رایج بانکی و تسهیلات عمومی را داشته و مشتریان عمومی بسیاری داریم که در حوزه شهرک های صنعتی، مناطق اقتصادی و امثالهم هستند، با توجه به نزدیکی باجه های پست بانک مورد اقبال آن ها قرار گرفته و از خدمات استفاده می کنند.

وی با اعلام اینکه در حوزه درگاه های الکترونیک نیز اینترنت بانک و همراه بانک، سامانه فعال، پویا و بروز است، عنوان کرد: سامانه پست بانک از سامانه های خوب بانکداری الکترونیک است و در خوزستان بیش از ۲۲۰ هزار مشترک داریم که امیدواریم بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری در حوزه روستایی به مردم ارائه کنیم.

مدیر شعب پست بانک خوزستان از دیگر خدمات شاخص را تعامل با دهیاری ها خواند و افزود: برای اولین بار در نظام بانکی استان در زمینه طرح های درآمدزایی خرید خودرو، وسایل کار، حمل زباله، ماشین آلات مورد نیاز دهیاری ها و ... تسهیلات کم بهره بلند مدت در اختیار روستاهای خوزستان قرار داده ایم که این تعاملات همچنان ادامه دارد.

رتبه اول پست بانک خوزستان در توزیع ارز اربعین

به گفته مهرآبادی، پست بانک خوزستان در اربعین ۱۴۰۳ با توزیع ارز به بیش از ۸۸ هزار و ۵۸۵ نفر، رتبه اول ارز اربعین بین پست بانک های کشور و بین بانک های خوزستان را کسب کرده است. همچنین حدود ۲ برابر بانک های ابر قدرت توزیع ارز داشته ایم که با افتخار بسیار زیاد افتخار خدمت به زائران اربعین حسینی را داشته ایم.

وی بیان کرد: در بیش از ۱۰۰ روستای خوزستان توزیع ارز داشته ایم که از مراجعه به شهر جلوگیری شده است. توزیع ارز در کورترین نقاط روستایی، بازارچه ها و ترمینال های مرزی بوده است.

مدیر شعب پست بانک خوزستان در خصوص اقدامات حوزه مسکن روستایی گفت: سال گذشته برای ۱۵۰ واحد مسکونی روستایی ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی پرداخت کرده ایم، امسال نیز از ۲ ماه گذشته که ابلاغ شده دستور پرداخت صادر کرده ایم.

مهرآبادی ادامه داد: برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی هیچ منعی نداریم و امید است بتوانیم کار را تسریع کنیم تا همچون سال گذشته تعهد ۱۰۰ درصدی در زمینه پرداخت داشته باشیم.

کد خبر: ۳۰۷٬۳۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha